Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Hey sexy lady, hey sexy mama!!!


Καλά το καταλάβατε! Θέλω να μιλήσω για την πούδρα που μου έχει πάρει τα μυαλά. Είναι η sexy mama από The Balm!!!


TheBalm Sexy Mama powder, the cover
The Balm Sexy Mama powder
 Δεν είναι χάρμα οφθαλμών η ρετρό συσκευασία της;


The Balm Sexy Mama powder, the inside
The Balm Sexy Mama, so much powder inside!!!

Τι μου αρέσει;
  • Η συσκευασία της. Είναι σαν vintage κόσμημα, πανέμορφη.
  • Μέγεθος. Μικρό μεν, αλλά με ικανοποιητική ποσότητα (7 g). Χωράει άνετα και στο πιο μικρό νεσεσέρ.
  • Αποτελεσματικότητα. Το μεγάλο της ατού! Κάνει ακριβώς ο,τι υπόσχεται. Αφαιρεί την λιπαρότητα από το πρόσωπο, το κάνει ματ, έχει ανάλαφρο άγγιγμα και πραγματικά νιώθω σαν να μην έχω βάλει πούδρα. Είναι μαγική!!!
  • Διάρκεια. Ικανοποιητική. Σίγουρα μετά από 4-5 ώρες μπορεί να χρειάζεται ένα φρεσκάρισμα αλλά πραγματικά το δικό μου δέρμα είναι τόσο πολύ λιπαρό που δεν νομίζω ότι υπάρχει πούδρα που να μπορεί να το κρατήσει ματ για περισσότερη ώρα.
  • Χρώμα. Αν και το χρώμα της όπως φαίνεται στη φωτό μπορεί να ξεγελάσει, ταιριάζει σε όλους τους χρωματικούς τόνους. Τη δοκίμασε και η αδερφή μου που έχει τουλάχιστον 3 τονους πιο σκούρο δέρμα και της ταίριαξε απόλυτα. Έτσι, θα μπορώ να την χρησιμοποιώ και το καλοκαίρι. Τέλειο;
  • Άρωμα. Δεν έχει καθόλου.
  • Συστατικά. Δεν περιέχει talc και parabens και δεν δημιούργησε προβλήματα (σπυράκια) στο ευαίσθητο μου δέρμα. Επίσης, δεν δοκιμάζεται σε ζώα!
  • Τιμή. Αρκετά καλή για πούδρα, την αγόρασα στα 16 ευρώ από το Beautytestbox, http://www.beautytestbox.com/index.php/the-balm-cosmetics-sexy-mama-powder 

Τι με αφήνει αδιάφορη;
  • Κάλυψη. Αν κάποια επιθυμεί η πούδρα της να της παρέχει και κάποια κάλυψη η Sexy Mama δεν θα της την παρέχει. Επειδή όμως πάντα κάτω από την πούδρα χρησιμοποιώ foundation η κάποια BB cream, προσπερνώ αυτό το αρνητικό. Μάλιστα, νομίζω ότι δεν θα φαινόταν τόσο υπεροχα βελούδινη η επιδερμίδα, αν η πούδρα έδινε μεγαλύτερη κάλυψη, ούτε θα μπορούσε να ταιριάζει σε όλους τους χρωματικούς τόνους.

Τι δεν μου αρέσει; 
  •  Εφαρμογή. Θα προτιμούσα να περιέχει και ένα μικρό έστω απλικατέρ, μόνο και μόνο για να μην χρειάζεται να παίρνω μαζί μου ξεχωριστό πινέλο όταν θέλω να την έχω στην τσάντα μου για ώρες ανάγκης.
  • Αυτό είναι κάτι που έχω παρατηρήσει και σε άλλες compact πούδρες και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει. Μετά από αρκετές εφαρμογές η επιφάνεια της πούδρας σε κάποια σημεία γίνεται κάπως πιο σκληρή και δυσκολεύομαι να πάρω με το πινέλο αρκετή ποσότητα προϊόντος. Επειδή όμως το έχω ξανασυναντήσει αυτό και με πούδρες της Estee Lauder και της L'oreal, υποθέτω ότι κάτι μπορεί να φταίει στον τρόπο που εγώ χρησιμοποιώ την πούδρα.

Για μένα είναι από τις καλύτερες πούδρες που έχω χρησιμοποιήσει, ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες μου και έχει γίνει η αγαπημένη μου. Θα ακολουθήσει και review για μια άλλη mama την Hot Mama.

Κλείνω με ευχές για την ημέρα της Μητέρας! Μαμά σε ευχαριστώ για όσα έχεις κάνει και συνεχίζεις να κάνεις για μενα! Σου έρχομαι το επόμενο Σάββατο και σου φέρνω και την κρέμα ματιών που μου ζήτησες, δωράκι!!!

O Shaggy μιλάει για μια sexy lady, εγώ για μια sexy mama. Εσείς, την έχετε δοκιμάσει;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου