Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Hand creams - A helping hand

Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά, αρχίζουμε και εμείς να μπαίνουμε στο κλίμα και να ασχολούμαστε με πιο χειμερινά θέματα. Ένα προϊόν που είναι άκρως απαραίτητο για το χειμώνα και τα κρύα είναι η κρέμα χεριών. Δεν πρέπει να παραμελούμε ποτέ τα χέρια μας, χρειάζονται και αυτά την ενυδάτωση τους, αφού έρχονται σε επαφή με το νερό πολύ περισσότερες φορές από ό,τι το πρόσωπο. Με botox, ενέσεις ή πλαστικές επεμβάσεις μπορεί κανείς να δείχνει νεότερος στο πρόσωπο, τα χέρια όμως πάντα θα μαρτυρούν την ηλικία του.

Έχω λοιπόν και εγώ σε κάθε τσάντα, στο γραφείο, στην κουζίνα από μια κρεμούλα χεριών. Έτσι, τώρα τελευταία δοκίμασα κάποιες, μερικές μου άρεσαν, μερικές έτσι κι έτσι.


Cera di Cupra crema mani
Cera di Cupra crema mani


  • Cera di Cupra crema mani. Ο τίτλος της εταιρείας σε οδηγεί στην Cupra της Ιταλίας, εκεί όπου ο ιδρυτής της εταιρείας και φαρμακοποιός Dr. Nicola Ciccarelli, απασχολούμενος με τη μελισσοκομία, ανακάλυψε τις θαυματουργές ιδιότητες του κεριού της μέλισσας και το χρησιμοποίησε ως κύριο συστατικό της κρέμας χεριών Cera di Cupra
Η άποψη μου
Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα από την κρέμα αυτή. Παρόλο που είχα διαβάσει διθυραμβικές κριτικές σε διάφορα blogs, η κρέμα αυτή δε ταίριαξε στις ανάγκες μου. Μου φάνηκε αρκετά βαριά, πραγματικά σα να κάλυπτα τα χέρια μου με ένα φιλμ από κερί. Ούτε η μυρωδιά της μου άρεσε ιδιαίτερα.


Medisei Panthenol Extra Cream
Medisei Panthenol Extra Cream
  • Medisei Panthenol Extra Cream. Περιέχει γλυκερίνη, 5% πανθενόλη (Προβιταμίνη Β5) και 5% ουρία για ενυδάτωση-ανάπλαση της επιδερμίδας, είναι δερματολογικά ελεγμένη και δεν περιέχει parabens και άρωμα.
Η άποψη μου
Είναι ιδανική για ευαίσθητα ή ερεθισμένα δέρματα και όχι μόνο για τα χέρια αλλά και για αγκώνες, πατούσες, για μετά την αποτρίχωση, ή μετά την ηλιοθεραπεία. Μια κρέμα για όλες τις χρήσεις! Επειδή και αυτή είναι κάπως βαριά δεν την χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά όταν χρειάζομαι μια πιο εντατική ενυδάτωση στα χέρια.


Pharmasept tol velvet intensive hand cream
Pharmasept tol velvet intensive hand cream
  • Pharmasept tol velvet intensive hand cream. Είναι μια επανορθωτική κρέμα χεριών, πολλαπλών δράσεων. Η ενυδατική της δράση προστατεύει τα χέρια από την ξηρότητα, το κρύο και τις κακουχίες, ενώ οι κερατολυτικοί παράγοντες προσφέρουν ένα ευεργετικό peeling που αποκαθιστά την επιδερμίδα και απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα. Χαρίζει βαθιά ενυδάτωση, ήπια απολέπιση και μαλακτική δράση. Περιέχει Υαλουρονικό οξύ, Ουρία (10%), Οξέα φρούτων, Αλλαντοΐνη, Καλέντουλα, Aloe Vera και Βιταμίνη E.
Η άποψη μου 
Ενυδατική, χωρίς να είναι λιπαρή, απορροφάται γρήγορα, ενώ περιέχει οξέα φρούτων που εξασφαλίζουν μια ήπια απολέπιση και υαλουρονικό οξύ, βασικό αντιγηραντικό συστατικό που συνεισφέρει στην ανάπλαση και ανανέωση του δέρματος. Την χρησιμοποιώ καθημερινά και είμαι αρκετά ικανοποιημένη.


Macrovita cracked skin cream
Macrovita cracked skin cream
  • Macrovita cracked skin cream. Aν ψάχνετε μια βιολογική κρέμα για τα τα χέρια ή τα πόδια σας, δοκιμάστε την κρέμα Cracked Skin Cream της Macrovita. Ιδανική για τα πολύ αφυδατωμένα σημεία του σώματος, ενώ είναι κατάλληλη και για περιοχές µε έκζεµα ή ψωρίαση. Μια κρέμα εντατικής περιποίησης που μου σύστησε η φαρμακοποιός μου. Περιέχει λάδι ελιάς, αµυγδαλέλαιο, ηλιέλαιο και αλόη βιολογικής καλλιέργειας καθώς και βαµβακέλαιο, σογιέλαιο, βουτυρόσπερµο, γαλακτικό οξύ και προβιταµίνη Β5.
Η άποψη μου
Μου αρέσει πάρα πολύ η υφή της. Παρόλο που δεν είναι κρέμα για καθημερινή χρήση, εγώ την χρησιμοποιώ συνέχεια γιατί νιώθω το δέρμα μου πολύ ενυδατωμένο και εξαιρετικά βελούδινο.


Cowshed cow slip soothing hand cream
Cowshed cow slip soothing hand cream
  • Cowshed cow slip soothing hand cream. Μια ενυδατική κρέμα της αγγλικής εταιρείας Cowshed που γνώρισα από το Glowbox. Περιέχει αιθέρια έλαια από δυόσμο, νεράντζι και γλυκό πορτοκάλι, συστατικά που βοηθούν στη διατήρηση της φυσικής υγρασίας του δέρματος, την πρόληψη της ξηρότητας και την αποκατάσταση της ελαστικότητας του.
Η άποψη μου
Από τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει. Με αρκετά ελαφριά σύσταση, απορροφάται αμέσως και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση για πολλές ώρες. Και το άρωμα της...θεϊκό.


Ahava mineral hand cream
Ahava mineral hand cream
  • Ahava mineral hand cream. Μια κρέμα της Ahava εμπλουτισμένη με μεταλλικά στοιχεία, κατασκευασμένη αποκλειστικά για την προστασία των χεριών από κλιματικούς κινδύνους και καθημερινή καταπόνηση στο σπίτι. Μαλακώνει άμεσα το σκασμένο ξηρό δέρμα και αποκαθιστά την ελαστικότητα.
Η άποψη μου
Την γνώρισα από το Glowbox και την αγάπησα. Είναι λίγο ακριβή για κρέμα χεριών αλλά το αξίζει και με το παραπάνω. Αν θέλετε να επενδύσετε σε μια καλή κρέμα για την φροντίδα των χεριών σας, σάς τη συστήνω ανεπιφύλακτα. Τέτοια άμεση απορροφητικότητα και τέτοιο βελούδινο αποτέλεσμα στα χέρια μου δεν έχω ξαναδεί. Οδηγείς και έχει φανάρι, την βάζεις και στο πράσινο πιάνεις το τιμόνι χωρίς να φοβάσαι ότι τα χέρια σου θα γλιστράνε.


Η κρέμα της Macrovita και η κρέμα της Ahava είναι οι αγαπημένες μου για τη βελούδινη υφή που αφήνουν στα χέρια και η κρέμα της Cowshed είναι επίσης αγαπημένη για τη ελαφριά σύσταση της και το άρωμα της. Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στις τρεις όμως, θα επέλεγα την κρέμα της Macrovita γιατί είναι εξίσου καλή με τις άλλες δύο αλλά πολύ πιο οικονομική.


Eσείς με ποιες κρέμες περιποιείστε τα χέρια σας;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου