Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

A fresh new start with January Glowbox

Η εβδομάδα μου ξεκίνησε πολύ όμορφα με καλή διάθεση, χωρίς υπερβολική πίεση στη δουλειά, με ωραίο καιρό για ατελείωτες βόλτες και με δυο εξαιρετικές παραλαβές από feelunique και από Glowbox. Έλαβα καταρχήν από το feelunique και από Urban Decay κάποια πολύ ωραία πραγματάκια, ένα από τα οποία το χαρίζω στο πρώτο μου Giveaway και περιμένω με ανυπομονησία τις συμμετοχές σας. Με εξίσου μεγάλη ανυπομονησία περίμενα να παραλάβω και το πρώτο beauty box της χρονιάς που, όπως είχε προαναγγείλει το Glowbox, θα μας επιφύλασσε πολλές ευχάριστες εκπλήξεις με τις επιλογές του. Για να δούμε, εκπλήρωσε την υπόσχεση του;

Unboxing January 2015 Glowbox
Unboxing January 2015 Glowbox, dedicated to New Year's resolutions


Το Glowbox του Ιανουαρίου είναι αφιερωμένο στις υποσχέσεις που δίνουμε στον εαυτό μας κάθε αρχή του χρόνου. Μια από αυτές είναι να προσέχουμε περισσότερο τον εαυτό μας. Ήταν πραγματικά σα να είχε μπει στο μυαλό μου το Glowbox γιατί φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά, έχω μεγάλη ανάγκη να τηρήσω αυτήν την υπόσχεση. Το 2014, αν και ήταν καλή χρονιά για μένα, ήταν μια πολύ κουραστική χρονιά που μου έδωσε απειροελάχιστο χρόνο να ασχοληθώ με τις προσωπικές ανάγκες μου. Ας ελπίσουμε ότι το 2015 θα είναι ένας αληθινά όμορφος χρόνος, όπως εύχεται και το Glowbox.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποια προϊόντα συγκέντρωσε στο κουτί του Ιανουαρίου το Glowbox για να μας βοηθήσει να φροντίσουμε τον εαυτό μας.


Cowshed Bath and Shower Gel
Cowshed Bath and Shower Gel

  • Cowshed Bath and Shower Gel (δείγμα 10 ml, full size 300 ml/20€)
Πρώτο προϊόν είναι ένα shower gel από την αγγλική εταιρεία Cowshed που γνωρίσαμε μέσα από το Glowbox. Είχα λάβει σε παλαιότερο κουτί την ενυδατική χεριών και την είχα λατρέψει (δείτε review εδώ) οπότε έχω μεγάλες προσδοκίες από το shower gel. Αν μη τι άλλο, είμαι σίγουρη ότι θα αγαπήσω το κιτρώδες άρωμα του. Το μόνο που με απογοήτευσε είναι το μέγεθος του δείγματος που είναι αρκετό για το πολύ 2 χρήσεις.


DR. K 24h Ageblock eyes
DR. K 24h Ageblock eyes

  • DR. K 24h Ageblock eyes (full size 15 ml/48€)
Επιτέλους, πέτυχα μια κρέμα ματιών σε full size σε κάποιο κουτί!!! Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί η αξία του προϊόντος αυτού ξεπερνάει κατά πολύ την τιμή του κουτιού. Η σειρά DR. K Skincare system έχει δημιουργηθεί από τον όμιλο DrK Medical Group και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες για αντιγήρανση, ενυδάτωση, πρόληψη και ανάπλαση του δέρματος. Η 24h Ageblock eyes είναι μια αντιγηραντική κρέμα ματιών με βιταμίνη Α και υαλουρονικό οξύ που καταπολεμά τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες.
Το γεγονός ότι έχει ημερομηνία λήξης σε 1 μόνο χρόνο δείχνει ότι είναι μια κρέμα που περιέχει αρκετά φυσικά συστατικά και καθόλου parabens. Πράγματι, διαβάζοντας τα συστατικά, βλέπω πολλά φυτικά εκχυλίσματα και έλαια, βλέπω όμως και αλκοόλ που δε με ενθουσιάζει! Επίσης, η βιταμίνη Α, είναι ένα συστατικό που δεν είναι εύκολα απορροφήσιμο από όλες τις επιδερμίδες, οπότε θα δοκιμάσω αυτή την κρέμα με κάποια επιφύλαξη.


Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper in Rio
Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper in Rio

  • Jane Iredale Just Kissed Lip Plumper in Rio  (δείγμα, full size/26€)
Αγαπώ τα κραγιόν της Jane Iredale. To Just Kissed Lip and Cheek stain είναι το αγαπημένο μου κραγιόν και το έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου γιατί είναι πολυχρηστικό. Σε παλαιότερο Glowbox είχα λάβει το lip plumper στην απόχρωση Tokyo και το είχα δοκιμάσει. Δε μπορώ να πω ότι είδα κάποιο μεγεθυντικό αποτέλεσμα, όμως λάτρεψα τη γεύση μέντας και το ελαφρύ πάγωμα που ένιωθα στα χείλη μου με το που φορούσα αυτό το σούπερ-ενυδατικό κραγιόν. Δυστυχώς, η απόχρωση Rio δεν ταιριάζει πάρα πολύ στα χρώματα μου, κρίμα!!!


Moroccan Natural Vetiver Root Shower and Bath Exfoliant
Moroccan Natural Vetiver Root Shower and Bath Exfoliant

  • Moroccan Natural φυσική λούφα απολέπισης (4,5€)
Την εταιρεία Moroccan Natural την γνωρίσαμε παλαιότερα πάλι μέσα από το Glowbox χρησιμοποιώντας τον άργιλο της. Αυτή τη φορά, θα δοκιμάσουμε μια φυσική λούφα απολέπισης με ένα υπέροχο διακριτικό άρωμα που προέρχεται από τη φυσική ρίζα βετιβέριας (vetiver root), μια ινδική ρίζα που χρησιμοποιείται ευρέως στην αρωματοποιΐα. Προσφέρει ευεργετική απολέπιση, απομακρύνει τις τοξίνες και εξισορροπεί την επιδερμίδα. 
Στο επόμενο ντους θα τη δοκιμάσω σίγουρα.
 
Steamcream moisturizer for face, body and hands
Steamcream moisturizer for face, body and hands

  • Steamcream κρέμα ενυδατωσης (full size 75ml/17€)
Ένα θετικό που έχω να παρατηρήσω για το Glowbox, είναι ότι τελευταία, έχουν αρχίσει και μελετάνε περισσότερο τα προφίλ μας, έτσι έχουν περιοριστεί οι επαναλήψεις των ίδιων προϊόντων ή μας κάνουν ευχάριστες εκπλήξεις, στέλνοντας μας μια υπέροχη συσκευασία Steamcream με το ζώδιο μας!!! Μα πόσο τέλειο!

Με την Steamcream έχω γνωριστεί εδώ και αρκετό καιρό. Μια αγγλική εταιρεία με περγαμηνές και βραβεία και ένα βασικό προϊόν, την κρέμα αυτή ενυδάτωσης σε άπειρες, ευφάνταστες συσκευασίες. Είναι μια κρέμα με πολλά φυτικά εκχυλίσματα και έλαια αλλά και parabens. Μια κρέμα που, αν και ελαφριά στην υφή, δεν μπορώ να πω ότι απορροφάται πολύ εύκολα. Εξαιτίας όλων αυτών των ελαίων που περιέχει θεωρώ ότι δεν είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα, τουλάχιστον για το πρόσωπο. Στα χέρια και στο σώμα όμως, την χρησιμοποιώ με μεγάλη ευχαρίστηση και βλέπω ότι μου προσφέρει απίστευτη ενυδάτωση που διαρκεί. Χάρηκα λοιπόν πολύ όταν την είδα να υπάρχει στο κουτί μου, ειδικά ξετρελάθηκα με τη συσκευασία αυτή που, εντάξει, τα σπάει!!!

Τα συμπεράσματα μου

Κατά τη γνώμη μου ήταν ένα από τα καλύτερα, το Glowbox Ιανουαρίου. Μόνο και μόνο για την full size κρέμα ματιών, το κουτάκι τα αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του.  Η μόνη μου παρατήρηση είναι σε σχέση με τα μεγέθη των δειγμάτων που θεωρώ ότι θα έπρεπε μελλοντικά να είναι λίγο πιο γενναιόδωρα. Θεωρώ ότι ο χρόνος ξεκινάει με τις καλύτερες προδιαγραφές για το Glowbox και ελπίζω να δω ακόμα καλύτερα κουτιά στους επόμενους μήνες.

Εσείς πήρατε το Glowbox Ιανουαρίου; Οι συνδρομές είναι ακόμα ανοικτές, προλαβαίνετε!!!
Σας περιμένω να ανταλλάξουμε απόψεις!!!



6 σχόλια:

  1. Και εγώ θεωρώ ότι ήταν αρκετά καλύτερο από άλλες φορές!!! Εύχομαι περισσότερα full size στο μέλλον!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το εύχομαι! Ήταν μια καλή προσπάθεια πάντως και άν ήταν λίγο πιο γενναιόδωρα τα μεγέθη των samples θα ήταν ενα άριστο κουτάκι. Αλλά με 10 ml shower gel, δε μπορεις να μην το σχολιάσεις. Πως να το συγκρίνεις με το beauty box του lookfantastic που εκεί σου βάζουν travel size shower gel Molton Brown των 100 ml; Φιλιά και καλώς ήρθες στο blog!!!

      Διαγραφή
  2. Εμένα το περιεχόμενό του μου φάνηκε αρκετά μέτριο, δεδομένου ότι η SteamCream δεν μου άρεσε καθόλου :P Ελπίζω τουλάχιστον η κρέμα ματιών να ειναι καλή! Καλοφόρετα και τα 2, φιλιά
    Λίλα από www.beautymaniac.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν ενθουσιάστηκα με την Steamcream, πέρα από τη funky συσκευασία της έιναι αρκετά λιπαρή για το πρόσωπο μου οπότε και την χρησιμοποιώ μόνο στο σώμα. Μόνο και μόνο για την κρέμα ματιών μου άρεσε το Glowbox αυτού του μήνα, το οποίο, σε σύγκριση με τα προηγούμενα αρκετά μέτρια κουτιά, νομίζω οτι έκανε κάποια πρόοδο. Φιλιά και καλώς ήρθες στο blog!!!

      Διαγραφή
  3. Όπως είπε και η Λίλα και όπως είδες και στο δικό μου post, δεν με ενθουσίασε, αν και είναι λογικό να μην είναι δυνατό να πετάμε από τη χαρά μας όλες μας κάθε μηνα! :-) Βέβαια, η Steamcream και η κρέμα ματιών είναι αδιαμφισβήτητα υπέροχα προϊόντα και χαίρομαι που τα βρήκα στο κουτάκι μου!! Πολύ όμορφο το design της Steamcream σου!! Την λατρεύω αυτή την κρέμα! Φιλιά πολλά, Μαρτίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θετικό είναι ότι το Glowbox ειναι σταθερή αξία κάθε μήνα, άλλοτε μας ενθουσιάζει, άλλοτε μας απογοητεύει αλλά δεν παύει να είναι ένα αξιόλογο κουτάκι με πολύ καλές μάρκες. Με λίγη προσοχή στην επιλογή των δειγμάτων του, μπορεί να απογειωθεί. Όπως έχω δει και σε άλλες εταιρείες από το εξωτερικό πάντως, τα δείγματα είναι ένα αναγκαίο κακό (εκτός κι αν είσαι το Memebox, όπου και εκεί, μη νομίζεις, τώρα τελευταία τα δείγματα πληθαίνουν). Ας ελπίσουμε οτι με το νέο χρόνο θα έρθει και η ανανέωση στο Glowbox. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή