Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Sampling Skin79 Gold VIP Super+ and Orange Super+ BB creams

Αυτήν την περίοδο δοκιμάζω διάφορες ΒΒ κρέμες και προσπαθώ γενικά να βγάλω κάποια συμπεράσματα και κάποιες αποφάσεις για τις επόμενες αγορές μου. Κάθε εβδομάδα λοιπόν τεστάρω δυο κρέμες τις οποίες φοράω όλη την ημέρα και έτσι μπορώ να δω αν έχουν καλή απόδοση και αν μου προσφέρουν όλα όσα θα ήθελα σε μια BB. Αυτήν την εβδομάδα σειρά έχουν δυο BB κρέμες από την κορεάτικη εταιρεία Skin79. Μια από τις αγαπημένες μου είναι η Hot Pink της ίδιας εταιρείας, την φοράω συνέχεια μέσα στο χειμώνα και έχω κάνει και αναλυτικό review εδώ. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω και κάποιες άλλες BB από την ίδια εταιρεία, η οποία κυκλοφορεί κρέμες για όλους τους τύπους δερμάτων και για όλες τις ανάγκες. Ήρθε λοιπόν η ώρα να τεστάρω την Gold VIP Super Plus, μια κρέμα εξίσου διάσημη με την Hot Pink και την Orange Super Plus, μια ΒΒ με υψηλό δείκτη προστασίας γιατί πλησιάζει και το καλοκαιράκι.


Skin79 Gold VIP and Skin79 Orange Super+ BB creams
Skin79 Gold VIP Super+ and Skin79 Orange Super+ BB creams

Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις μου από την Gold VIP Super+ BB κρέμα.
  • Κάλυψη. Παρέχει μέτρια κάλυψη. Με ένα δεύτερο στρώμα και ταμποναριστά μπορείς βέβαια να καλύψεις τα πάντα.
  • Υφή και εφαρμογή. Η υφή της κρέμας είναι παχύρρευστη, απλώνεται σχετικά εύκολα, επειδή όμως είναι εξαιρετικά ενυδατική αργεί λίγο να απορροφηθεί.
  • Χρωματικός τόνος. Και αυτή η κρέμα, όπως όλες οι BB κρέμες της Skin79, κυκλοφορεί σε μια απόχρωση η οποία είναι ελαφρώς πιο ανοικτή από αυτήν της Hot Pink και με λίγο πιο ουδέτερους υποτόνους. Είναι ιδανική για ανοικτές προς μεσαίες χρωματικά επιδερμίδες.
  • Τελείωμα. Επειδή αυτή η κρέμα ενδείκνυται για ξηρές επιδερμίδες, το δικό μου μεικτό δέρμα χρειάζεται απαραίτητα πούδρα για να πετύχει ένα ματ τελείωμα. Μετά την πούδρα όμως το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Με αυτήν τη ΒΒ, μπορείτε να καταργήσετε τελείως την ενυδατική.
  • Λείανση και βελτίωση υφής της επιδερμίδας. Η επιδερμίδα μου δείχνει λεία και λαμπερή μέχρι το τέλος της ημέρας.
  • Δείκτης προστασίας. Μέτριος ο δείκτης προστασίας, με SPF 25 είναι ιδανική μόνο για το χειμώνα.
  • Διάρκεια. Μετά από 3 ώρες, ένα φρεσκάρισμα με πούδρα είναι απαραίτητο.

Skin79 Gold VIP Super+ ΒΒ cream
Skin79 Gold VIP Super+ ΒΒ cream
 
Η τελική μου άποψη
Γενικά, η Gold VIP μοιάζει πάρα πολύ στην Hot Pink, δε μπορώ να βρω ιδιαίτερες διαφορές πάρα μόνο το ότι η Gold VIP είναι περισσότερο ενυδατική. Είναι μια κρέμα που οι ξηρές επιδερμίδες θα λατρέψουν. Αλλά και στην δική μου μεικτή επιδερμίδα που τώρα το χειμώνα γίνεται λίγο πιο ξηρή ταίριαξε αρκετά η Gold VIP. Είναι μια κρέμα που θα αγοράσω σίγουρα!


From Left to right, Skin79 Orange, Skin79 Hot Pink and Skin79 Gold VIP

Συνεχίζω με την Orange Super+ BB κρέμα.
  • Κάλυψη. Αν και είναι λιγότερο παχύρρευστη από την Hot Pink και την Gold VIP παρέχει καλύτερη κάλυψη και από τις δυο.
  • Υφή και εφαρμογή. Η κρέμα απλώνεται εύκολα, βρίσκω όμως ότι στα ξηρά σημεία της επιδερμίδας θέλει λίγη προσοχή στην εφαρμογή. Είναι γενικά μια BB κρέμα που μοιάζει περισσότερο με foundation και λόγω της πολύ καλής κάλυψης που προσφέρει θέλει αρκετά καλό blending διαφορετικά το πρόσωπο φαίνεται σαν παστωμένο.
  • Χρωματικός τόνος. Η Orange Super+ διαφέρει σε απόχρωση από τις άλλες δυο κρέμες της Skin79 που κάπως γκριζάρουν, ο τόνος της είναι προς το μπεζ με κίτρινους υποτόνους, κάνοντας την ιδανική για την κάλυψη κοκκινίλων.
  • Τελείωμα. Με εντυπωσίασε το ματ αποτέλεσμα που δίνει αυτή η ΒΒ. Ένα από τα ατού της Orange έξαλλου είναι ο έλεγχος λιπαρότητας που υπόσχεται ότι προσφέρει και σε αυτό τα καταφέρνει περίφημα.
  • Δείκτης προστασίας. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει κρέμα με τόσο υψηλό δείκτη (SPF 50), είναι κιόλας στη wishlist μου για τους καλοκαιρινούς μήνες.
  • Διάρκεια. Το φόρεσα στη δουλειά και όλη την ημέρα δε χρειάστηκε καθόλου φρεσκάρισμα με πούδρα. 

Skin79 Orange Super+ BB cream
Skin79 Orange Super+ BB cream

Η τελική μου άποψη
Η Orange Super+ είναι μια BB κρέμα ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες και παρέχει εξαιρετική κάλυψη στις επιδερμίδες με τάση για ακμή. Είναι μια κρέμα που μου άρεσε πάρα πολύ και θα την αγοράσω σίγουρα γιατί με SPF 50 είναι ιδανική για το καλοκαίρι.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές τις BB κρέμες;



5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post.Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κορεάτικες bb creams αλλά φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω οτι αξιζουν να τις δοκιμασεις γιατι ειναι πολυ διαφορετικες απο αυτες που κυκλοφορουν εδω. Δυστυχως ειναι καπως δυσκολο να τις αγορασεις, αλλα ευτυχως υπαρχει το ebay! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο ποστ! με κέντρισε η Orange Super+ καθώς είναι για λιπαρές επιδερμίδες αλλά και λόγου χρώματος, οι άλλες μου φάνηκαν κάπως γκρι.
    Το καλοκαίρι αγαπώ την missha bb cream, μπορείς αν θέλεις στο blog μου να δεις και το σχετικό review. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συμπτωση, και εγω αυτη την εβδομαδα δοκιμαζω την Signature Real της Missha. Απο ολες τις BB που εχω δοκιμασει ως τωρα παντως, η καλυτερη ειναι η Missha perfect cover, εχει απιστευτο τελειωμα και τρομερη καλυψη.

      Διαγραφή