Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Fall/Winter Face Care Empties

Στην τρίτη ανάρτηση με άδειες συσκευασίες του χειμώνα (δείτε τις προηγούμενες δυο εδώ και εδώ) θα σας παρουσιάσω τα προϊόντα περιποίησης προσώπου που τελείωσαν. Επειδή είναι πολλά θα μιλήσω ελάχιστα για το καθένα και, αν επιθυμείτε κάποιο αναλυτικότερο review για κάποιο από αυτά, μπορείτε να μου αφήσετε σχόλιο.

Προϊόντα Καθαρισμού

Fall/Winter Face Cleansing Empties
Fall/Winter Face Cleansing Empties


Bioderma Sensibio Solution Micellaire
Ουδέν σχόλιο, για αυτό το προϊόν "δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου" (επίκαιρο, χιχι!). Απλά τέλειο!

La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel
Καθαριστικό αφρώδες τζελ που έκανε αιώνες να τελειώσει, αρκετά καλό, το χρησιμοποιούσα αρκετά κυρίως στις περιόδους που είχα κάποια έξαρση ακμής.

Garnier Ντεμακιγιαζ Ματιων Express 2 σε 1
Πολύ αποτελεσματικό διφασικό, αφαιρεί ικανοποιητικά τη μάσκαρα και δεν ερεθίζει τα μάτια, αρκετά οικονομικό, πολλές φορές το βρίσκεις 1+1.

Erre Due Bi-phase Cleansing Lotion Eyes & Lips
Δεν τα πήγαμε καλά με αυτό το προϊόν, δεν αφαιρούσε πολύ καλά τη μάσκαρα.

Pom Pon Eyes & Face With Hyaluronic Acid
Κλασσικά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, όχι τα καλύτερα που έχω συναντήσει αλλά την κάνουν τη δουλειά τους, αρκετά απαλά χωρίς να ερεθίζουν.

Bioaroma Make-up Remover Oil
Λάδι ντεμακιγιάζ με έλαιο Τζοτζόμπα, εκχύλισμα δικτάμου και χαμομηλιού. Εξαιρετικό λάδι, αφαιρούσε αποτελεσματικά το μακιγιάζ σε πρόσωπο και μάτια.

Korres Σαπούνι Προσώπου με Σιτάρι
Το χρησιμοποίησα τελικά ελάχιστα για το πρόσωπο και περισσότερο για να πλένω τα πινέλα μου, όχι γιατί δεν έκανε καλή δουλειά αλλά γιατί δεν είμαι συνηθισμένη να χρησιμοποιώ στερεά σαπούνια στο πρόσωπο.

Clearasil Superfruits Refreshing Pads
Για αυτούς τους δίσκους τονωτικής λοσιόν σας έχω ξαναμιλήσει (δείτε εδώ), αγαπημένοι και πολύ πρακτικοί.

Pixi Glow Tonic
Τι να πρωτοπώ για αυτή τη λοσιόν, έχω εθιστεί σ' αυτήν και δεν την αλλάζω με καμία άλλη (δείτε αναλυτικότερα reviews εδώ και εδώ)


Προϊόντα περιποίησης

Fall/Winter Face Care Empties
Fall/Winter Face Care Empties

Korres Kiwi Gentle Exfoliating Scrub
Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτό το scrub εδώ, είναι από τα αγαπημένα μου.

La Roche-Posay Eau Thermale
Νεράκι για καθημερινό φρεσκάρισμα του μακιγιάζ, ένα από τα αγαπημένα μου νεράκια (δείτε περισσότερα εδώ).

REN Flash Rinse 1 Minute Facial
Ένα ενδιαφέρον προϊόν από την REN με τη δύναμη της βιταμίνης C για λάμψη στο πρόσωπο. Δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά στο θέμα της λάμψης, σίγουρα όμως ένιωθα την επιδερμίδα μου πιο λεία και απαλή μετά από κάθε χρήση.

Pirin Dream Regenerating and Refreshing Face Mask
Μια σούπερ ενυδατική μάσκα που αγάπησα από την Pirin Dream, μια εταιρεία που γνώρισα μέσα από το Beautytestbox.

Hologram Collection Whitening Serum
Ένα σέρουμ λάμψης και λεύκανσης από κάποιο Memebox το οποίο δε με ενθουσίασε, κυρίως λόγω της gel υφής του.

Jurlique Herbal Recovery Mist
Σπρέι ενυδάτωσης από την αγαπημένη μας Jurlique. Μαζί με τον ορό από την ίδια σειρά, ήταν από τα προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στο χειμώνα.

Perlier Masque Purifiant A L'Argile et A L'Orange
Μάσκα με άργιλο από την Perlier. Την είχα καιρό και κάποια στιγμή έληξε χωρίς να το καταλάβω. Συμπαθητική μασκούλα αλλά το βάζο των 200ml δεν μπορείς με τίποτα να το τελειώσεις.

Ariul Spa Water 24 hours Moisturizing De-Tox Mask
Μια μάσκα από κάποιο Memebox που με άφησε αδιάφορη για αυτό και δεν την τελείωσα ποτέ και έτσι έληξε.

Dr K 24H Age Block Eyes
Τέλος, μια κρέμα ματιών η οποία μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και σίγουρα θα αναζητήσω όταν έχει κάποια καλή έκπτωση.

Αυτές λοιπόν ήταν οι άδειες συσκευασίες των προϊόντων που χρησιμοποίησα αυτό το χειμώνα. Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου