Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

June Beauty Pick-Me-Ups

Καλημέρα κούκλες! Έχω χαθεί τώρα τελευταία γιατί έχω αρκετό τρέξιμο και χτυπάω τρελά ωράρια που δε μου αφήνουν καθόλου ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθώ με το blog. Σε μια μικρή ανάπαυλα από τη δουλειά έρχομαι σήμερα εδώ για να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα του Ιουνίου, λίγα και καλά!

June Beauty Favorites
June Beauty Favorites


Ο Ιούνιος ήταν, προς το τέλος του, από τους πιο ζεστούς μήνες που έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια και μου ήταν αδιανόητο να χρησιμοποιήσω βαρύ μακιγιάζ με αυτή τη ζέστη οπότε περιορίστηκα στα βασικά. Λίγα λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου και είχαν περισσότερο να κάνουν με περιποίηση. Πάμε λοιπόν να τα δούμε:


Bioderma Eau de Soin SPF30
Bioderma Eau de Soin SPF30

H Bioderma είναι μια εταιρεία αγαπημένη με πιο επιτυχημένο και αξεπέραστο προϊόν το νεράκι micellaire που άλλο σαν κι αυτό δεν έχω συναντήσει. Μόλις κυκλοφόρησε από τη σειρά Hydrabio το ενυδατικό, αντηλιακό mist με SPF30, μοναδική καινοτομία της Bioderma, ήμουν σίγουρη ότι θα το λατρέψω και αυτό και δεν δίστασα να το παραγγείλω. Δεν έπεσα έξω τελικά, είναι τέλειο, το έχω κάθε μέρα στην τσάντα μου και τις μέρες που θα βγω στην πόλη για δουλειές ή ψώνια, κάνω ένα φσστ και είμαι έτοιμη, και φρεσκάρισμα στη στιγμή και δείκτη προστασίας!


Caudalie Grape Water
Caudalie Grape Water

Άλλο ένα προϊόν που δεν λείπει από τη τσάντα μου τα καλοκαίρια είναι κάποιο νεράκι σε σπρέι. Αυτή την περίοδο αγαπώ το νεράκι της Caudalie το οποίο έχει υπέροχη και δροσιστική μυρωδιά από σταφύλι.


Victoria's Secret Luminous Fragrance Mist in Passion Struck
Victoria's Secret Luminous Fragrance Mist in Passion Struck

Τους καλοκαιρινούς μήνες αποφεύγω τα βαριά αρώματα και καταφεύγω πάντα στη λύση των body mists. Αγοράζω και ξανα-αγοράζω το Passion Struck της Victoria's Secret, ένα mist του οποίου το άρωμα λατρεύω, είναι μοναδικό και έχει ικανοποιητική διάρκεια.


Korres Pure Greek Olive Antiageing Body Oil
Korres Pure Greek Olive Antiageing Body Oil

Τα έλαια σώματος θεωρώ ότι αποτελούν την ιδανικότερη επιλογή για ενυδάτωση σώματος. Δε θα μπορούσα λοιπόν να μην αγαπήσω τα νέα anti-aging body oils που κυκλοφόρησε η Korres. Εκτός λοιπόν από τα λαδάκια με γιασεμί και καρύδα-guava, η Korres συμπεριέλαβε κάποια anti-aging λάδια και στη νέα της συλλογή Pure Greek Olive. Αυτή την περίοδο δοκιμάζω πολλά προϊόντα από τη σειρά αυτή, όμως το ξηρό αυτό λάδι το ξεχώρισα αμέσως για το φανταστικό του άρωμα, την άμεση απορρόφηση του και την διαρκή ενυδάτωση που μου προσφέρει.


Essie Gel Setter
Essie Gel Setter

Τι να πρωτοπώ για αυτό το top coat, το Essie Gel Setter για μένα είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει! Τα νύχια μου διατηρούνται μια full εβδομάδα σε άριστη κατάσταση σαν να είναι φρεσκοβαμμένα, ίσως προς το τέλος της εβδομάδας να χάνουν κάπως τη λάμψη τους, όμως το γεγονός ότι τα άκρα αρχίζουν να ξεφτίζουν μετά την 6-7 μέρα, για μένα είναι άθλος! Στα 10€ είναι ίσως λίγο πιο ακριβό από πολλά άλλα που κυκλοφορούν στο εμπόριο αλλά αξίζει και με το παραπάνω. Σίγουρα πάντως είναι καλύτερο από το Seche Vite που, κατά τη γνώμη μου, δεν δικαιολογεί τη φήμη του και τα 15€ του.


Technic Get Gorgeous Highligter Powder
Technic Get Gorgeous Highligter Powder

Ένα highlighter σε μορφή πούδρας από την εταιρεία Technic, το Get Gorgeous δίνει απίστευτα gorgeous λάμψεις στα ζυγωματικά και με έχει κάνει να βάλω στην άκρη την Mary Lou η οποία έχει σίγουρα μεγαλύτερη διάρκεια αλλά και πολλαπλάσια τιμή, ενώ η πούδρα αυτή της Technic κοστίζει μόνο 3,5€.


BeautyBlender
BeautyBlender

Νομίζω ότι δεν χρειάζονται συστάσεις για αυτό το μικροσκοπικό θαύμα που λέγεται Beautyblender. Παρόλο που δεν μπορώ να πω ότι βλέπω δραματική διαφορά στο αποτέλεσμα σε σχέση με τα άλλα αντίστοιχα προϊόντα, δε μπορώ να αμφισβητήσω το γεγονός ότι είναι το πιο μαλακό σφουγγαράκι για blending που έχω δοκιμάσει και η διαδικασία της εφαρμογής του makeup είναι για μένα μια απόλαυση. Σίγουρα θα το ξαναπάρω, μόνο σε μια πολύ καλή έκπτωση όμως γιατί 17€ νομίζω οτι είναι πολλά.


Vichy Pore Purifying Clay Mask and Double Glow Peel Mask
Vichy Pore Purifying Clay Mask and Double Glow Peel Mask

Νέες μάσκες κυκλοφόρησαν αυτό το μήνα από τη Vichy και έτρεξα να τις δοκιμάσω. Εκτός από τις full size συσκευασίες πωλούνται και σε φακελάκια των δυο δόσεων, πολύ καλή κίνηση της Vichy για να μπορούμε να τις δοκιμάσουμε και να δούμε ποια μας ταιριάζει. Από τις τρεις μάσκες, καθαρισμού, λάμψης και ενυδάτωσης έχω δοκιμάσει την καθαρισμού με άργιλο με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ανυπομονώ να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες. Τις βρίσκετε στα φαρμακεία στα 2€ περίπου.


Cold Ice Green Tea by Lipton
Cold Ice Green Tea by Lipton

Τέλος, με τέτοιες ζέστες ένα απογευματινό παγωμένο πράσινο τσάι με μια φέτα λεμόνι ήταν η καθημερινή μου αγαπημένη επιλογή. Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι, όπως έλεγε και το τραγούδι!

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα αυτού του μήνα. Ποια ήταν τα δικά σας;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου