Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Sunshine in a beauty bag!!!


Στο πρώτο μου post θα σας δείξω μερικά από τα όμορφα και χρήσιμα πραγματάκια που περιέχει το νεσεσέρ στη τσάντα μου. Οι μικρές συσκευασίες τους με έχουν βολέψει πάρα πολύ γιατί πιάνουν ελάχιστο χώρο.

My beauty bag products



  • Benetint by Benefit. Το γνωστό lip and cheek stain που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη. Είναι η γρήγορη λύση, όταν δεν προλαβαίνει κανείς, για να αποκτήσει ένα ροδαλό χρωματάκι στα χείλη και στα μάγουλα στη στιγμή.
  • Ultra plush in Sugarbomb lip gloss by Benefit. Ενα lip gloss με υπέροχη γεύση, ένα nude ροζ χρώμα που δεν κολλάει καθόλου και είναι ό,τι πρέπει για κάθε μέρα.
  • Plushglass in Big Kiss by MAC. Άλλο ένα lip gloss με μοναδική γεύση μέντας και κοραλί χρώμα που υποτίθεται οτι δείχνει τα χείλη πιο σαρκώδη αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι κάνει τίποτα, απλά έχω ξετρελαθεί με τη γεύση του.
  • Lip glace in Baby Doll by Laura Mercier. Είναι προφανές πλέον ότι λατρεύω τα lip gloss και τα nude χρώματα. Άλλο ένα λοιπόν "πεθαμένο" ροζ με λίγα ψήγματα glitter.
  • Just kissed lip and cheek stain by Jane Iredale. Στην πρώτη μου επαφή με αυτό το είδος lipstick, που προσαρμόζει το χρώμα του στη χημεία του δέρματος, εντυπωσιάστηκα. Έχει γίνει το πλέον απαραίτητο προιόν του νεσεσέρ μου.
  • Silky touch blush in Babydoll (20) by Essence. Ένα υπέροχο ροζ-κοραλί ρουζ που πολύ με έχει βολέψει. Το απλώνω με ένα πινέλο ρουζ που έχω πάρει από τα Hondos (φωτο κάτω αριστερά).
  • Super liner Brow Artist in Brunette (03) by L'oreal. Πρακτικό μολύβι για τα φρύδια με πρακτικό βουρτσάκι.
  • Eyeliner pencil brown (2) by Korres. Εξαιρετικής ποιότητας τα μολύβια ματιών του Κορρε, δε θα μπορούσαν να λείπουν από το νεσεσέρ μου.
  • Rose petal EDT by Zara. Το πόσο έχω ευχαριστηθεί αυτή τη μικρή συσκευασία αρώματος με roll-on δε λέγεται. Φρεσκάδα στη στιγμή!
  • Le crayon khol in Noir by Lancome. Mini συσκευασία μαύρου μολυβιού ματιών που βρήκα σε περιοδικό.
  • Eyes to kill in black by Giorgio Armani. Κι αυτή απο περιοδικό, έτσι κι έτσι, δε μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα αλλα θα τελειώσει σύντομα. Αυτό το καλό έχουν οι μικρές συσκευασίες.
  • Emery boards by Body Shop. Μικρές λίμες για τα νύχια. Δεν είναι τέλεια η συσκευασία τους;
  • Vitamin Shake by Liposan. Τα λόγια ειναι περιττά για αυτό το προϊόν. Με έχει κερδίσει.
  • Perfect Cover BB Cream in No. 23 by Missha. Αυτή την περίοδο δοκιμάζω διάφορες BB creams και μπορώ να πω ότι είναι από τις αγαπημένες μου.

Πως σας φαίνεται το νεσεσέρ μου; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;

Κλείνω, όπως θα κλείνω κάθε post, με ένα ωραίο τραγουδάκι. Η μουσική ομορφαίνει τη ζωή μας, έτσι δεν είναι;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου