Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Introduction to my quest for the perfect BB cream

Τον τελευταίο καιρό, μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να βρω την τέλεια ΒΒ cream. Το δέρμα μου είναι από τα πιο προβληματικά, μεικτό με υπερβολική λιπαρότητα στην περιοχή Τ και με ελαφριά δερματίτιδα (ερυθρότητα) να παρουσιάζεται γύρω από τη μύτη, κυρίως κατά τους χειμωνιάτικους μήνες. Επίσης, έχουν μείνει κάποια σημάδια από ακμή που εξαφανίστηκε σε μεγάλη ηλικία ύστερα από μια σειρά φυτικών και χημικών peeling που έκανα σε ειδικό (Μιμίκα, είσαι μια Θεά!!!). Τέλος, σε όλα αυτά ήρθαν να προστεθούν καφέ κηλίδες από τον ήλιο, το κερασάκι στην τούρτα...

BB creams

Λόγω όλων αυτών των προβλημάτων, πρωταρχικό προϊόν μακιγιάζ ήταν πάντα το foundation. Μέχρι που εμφανίστηκαν οι  BB creams. Από τότε που δοκίμασα την BB cream της Garnier, αυτή για λιπαρά δέρματα, έπαψα να χρησιμοποιώ το foundation και μόνο σε ειδικές περιπτώσεις όπου είχα κάποιο πολύ έντονο σπυράκι κατέληγα εκεί.

Για την κρέμα της Garnier θα μπορούσα να κάνω και ένα ξεχωριστό review αλλά είμαι σίγουρη ότι την γνωρίζουν οι περισσότερες μιας και είναι από τις πρώτες που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά και λόγω τιμής είναι ίσως η πιο δημοφιλής. Δεν θα πω πολλά για αυτήν την κρέμα. Παρόλο που έχω δοκιμάσει αρκετές ΒΒ creams και μπορώ πλέον να κάνω συγκρίσεις, η ΒΒ cream της Garnier εξακολουθεί να είναι από τις αγαπημένες μου γιατί παρέχει αρκετά ικανοποιητική κάλυψη, συγκρίσιμη με αυτή των foundations. Έχει βέβαια και κάποια αρνητικά για αυτό άλλωστε και χρειάστηκε να αναζητήσω κάτι καλύτερο...

Θα ακολουθήσει μια σειρά από reviews διαφόρων BB creams. Ευρωπαϊκές/Αμερικάνικες μάρκες και κορεάτικες μάρκες που κατά τη γνώμη μου είναι σε άλλο επίπεδο και δεν συγκρίνονται με τις ευρωπαϊκές. Ακόμα βέβαια, δεν έχω βρει την τέλεια ΒΒ cream, αλλά νομίζω ότι είμαι σε καλό δρόμο.

Το σημαντικό, για να είναι μια ΒΒ cream η ιδανική, είναι να ταιριάζει στις ανάγκες της επιδερμίδας μας. Ακολουθούν βέβαια και κάποια καθαρά υποκειμενικά κριτήρια. Τα δικά μου κριτήρια είναι τα παρακάτω:
  • Ικανοποιητική κάλυψη ατελειών (σημάδια ακμής, κοκκινίλες, κηλίδες κλπ)
  • Ομοιομορφία χρωματικού τόνου
  • Υφή κρέμας και ευκολία στην εφαρμογή της
  • Ματ τελείωμα
  • Λείανση και βελτίωση υφής της επιδερμίδας
  • Μείωση εμφάνισης πόρων
  • Υψηλό δείκτη προστασίας
  • Διάρκεια
  • Λευκαντικά και αντιγηραντικά συστατικά
  • Απουσία αρώματος
  • Απουσία parabens και άλλων βλαβερών συστατικών
Δύσκολο να τα βρεις όλα αυτά σε μια κρέμα, έτσι δεν είναι;

Κλείνω αυτό το λίγο μακροσκελές post με B.B. King το απόλυτο Blues Boy. 
Φιλιά!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου