Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Nivea In-Shower Makeup Remover - No More Panda Eyes

Γεια σας, γεια σας κούκλες! Μια μέρα που ήμουν κάπως down και χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα να ψωνίζω στο γειτονικό κατάστημα του Χαρμάνη, έκανα μια ανακάλυψη που με ενθουσίασε και που σίγουρα μου έφτιαξε τη διάθεση. Αυτή η ανακάλυψη ήταν το Ντεμακιγιάζ μέσα στο Ντους της Nivea.

Δεν είναι λίγες οι φορές που το βράδυ, κουρασμένη όπως είμαι, μπαίνω κατευθείαν στο ντους και όταν βγαίνω τα μάτια μου έχουν γίνει κατάμαυρα από τη μάσκαρα που έχει τρέξει. Τι πιο έξυπνο λοιπόν, για να αποφύγει κανείς τα "μάτια του Panda", από ένα προϊόν για ντεμακιγιάζ μέσα στο ντους! Η Nivea έχει εντρυφήσει στα προϊόντα φροντίδας μέσα στο ντους έτσι ήταν θέμα χρόνου να προσθέσει ένα τέτοιο προϊόν στη συλλογή της.

Nivea In-Shower Makeup Remover
Nivea In-Shower Makeup Remover

Οι οδηγίες χρήσης του προϊόντος είναι απλές. Παίρνεις λίγο από το προϊόν του οποίου η υφή είναι κρεμώδης και παχύρρευστη, το απλώνεις με τα χέρια σου στο πρόσωπο και κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ, επιμένοντας λίγο περισσότερο στα μάτια για να αφαιρέσεις τη μάσκαρα. Ανοίγεις το ντους, ξεπλένεις το πρόσωπο με άφθονο νερό (πρόσεχε να ξεπλύνεις καλά ώστε να φύγει τελείως το προϊόν από τη ντουζιέρα γιατί λόγω της κρεμώδους υφής μπορεί να κάνει γλιστερό το πάτωμα) και συνεχίζεις το ντους κανονικά. Αυτό ήταν, βγαίνοντας το πρόσωπο σου λάμπει από καθαριότητα! Τέλειο;

Nivea In-Shower Makeup Remover for Sensitive Skin
Nivea In-Shower Makeup Remover for Sensitive Skin

Το Ντεμακιγιάζ μέσα στο Ντους της Nivea κυκλοφορεί σε 2 εκδοχές, μια για κανονικά δέρματα και μια για ευαίσθητα δέρματα. Προτίμησα αυτήν για τα ευαίσθητα δέρματα, όχι γιατί έχω ευαίσθητο δέρμα, αλλά γιατί σκέφτηκα ότι μπορεί να περιέχει πιο αγνά συστατικά από την κανονική εκδοχή. Η τιμή του στον Χαρμάνη ήταν στα 2,80€ (το πήρα μέσα Οκτώβρη και η τιμή πιθανόν να έχει αλλάξει).


Η άποψη μου
Το δοκίμασα αρκετές φορές και μπορώ να πω ότι διχάστηκα, μερικές φορές το λάτρεψα και  μερικές φορές χμμ, έτσι κι έτσι. Το μεγαλύτερο φάουλ κατά τη γνώμη μου είναι ότι, στη δική μου τουλάχιστον περίπτωση, 8 στις 10 φορές που το χρησιμοποίησα ένιωσα τσούξιμο στα μάτια. Δεν αποκλείεται βέβαια κάποιες από εσάς να το χρησιμοποιήσετε και να μην παρουσιάσετε αυτήν την αντίδραση. Παρόλα αυτά δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί η Nivea να στήριξε ολόκληρη της την καμπάνια με σλόγκαν "Antio Panda Eyes" σε ένα προϊόν που ερεθίζει τα μάτια.

Nivea In-Shower Makeup Remover Creamy Texture
Nivea In-Shower Makeup Remover Creamy Texture

Από την άλλη, όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα του προϊόντος στην αφαίρεση του μακιγιάζ, εκεί πραγματικά με εξέπληξε ευχάριστα. Για να το τεστάρω, χρησιμοποίησα το ιδανικότερο προϊόν που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ελέγξεις αν έχουν μείνει υπολείμματα και φυσικά αυτό είναι το γνωστό νεράκι της Bioderma. Το βαμβάκι βγήκε καθαρότατο, με εξαίρεση μια φορά που φορούσα μια συγκεκριμένη μάσκαρα που και με άλλα προϊόντα δυσκολεύομαι να αφαιρέσω.

Η Nivea είχε μια πολύ έξυπνη και καινοτόμο ιδέα αλλά, κατά τη γνώμη μου, η υλοποίηση της ιδέας αυτής χρειάζεται βελτιώσεις. Αν καταφέρει να λύσει αυτό το θέμα με τον ερεθισμό των ματιών με κάποια ανανεωμένη σύνθεση του προϊόντος, εγώ θα είμαι εκεί για να το χειροκροτήσω και να γίνω η μεγαλύτερη φαν του. Μέχρι τότε νομίζω ότι για το ντεμακιγιάζ ματιών θα μείνω πιστή σε κάποιο προϊόν με βάση το λάδι και θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το Ντεμακιγιάζ μέσα στο Ντους της Nivea μόνο για το υπόλοιπο πρόσωπο.

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει το Ντεμακιγιάζ μέσα στο Ντους της Nivea;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου