Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Water, the miracle of life

Νερό, το θαυματουργό!!! Ειδικά τώρα που η ζέστη είναι στο κόκκινο, όλοι αναζητούμε κάτι να μας δροσίσει και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το νεράκι του Θεού. Αλλά και το δέρμα μας, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, μας ζητάει να το ενυδατώνουμε συχνότερα, έτσι ένα απαραίτητο προϊόν που πρέπει πάντα να υπάρχει στην τσάντα μας είναι ένα spray με μεταλλικό νερό. 






Σε αυτήν την ανάρτηση θα σας παρουσιάσω μερικά από τα spray μεταλλικού νερού που κυκλοφορούν και που χρησιμοποιώ συνέχεια.


Water Mists
Water Mists

  • Frezyderm Anti-Thermal Water Mist
Το δοκίμασα πρόσφατα και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τα αποτελέσματα. Έχει ένα πολύ διακριτικό άρωμα και η αίσθηση δροσιάς που μου δίνει στην παραλία είναι μοναδική. Το κυριότερο ατού του σε σχέση με τα άλλα νερά είναι ότι περιέχει εκτός των άλλων και στοιχεία που ενισχύουν την φυσική άμυνα του δέρματος απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία.
Δυστυχώς η τεράστια (σούπερ αεροδυναμική!) συσκευασία του δε μου επιτρέπει να το έχω στην τσάντα μου αλλιώς νομίζω ότι θα είχα αντικαταστήσει όλα τα υπόλοιπα νερά με αυτό. Και είναι και ελληνικό!!!


Frezyderm Anti-Thermal Water Mist
Frezyderm Anti-Thermal Water Mist


  • Vichy Eau Thermale
Από τη γνωστή σε όλους μας Vichy, αυτό το νεράκι που είναι πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία το χρησιμοποιώ κυρίως για να σταθεροποιήσω το μακιγιάζ μου τα πρωινά.


Vichy Eau Thermale
Vichy Eau Thermale


  • Avene Eau Thermale
Το νερό της Avene είναι κλασσική αξία και θα είναι πάντα βασικό αξεσουάρ στη τσάντα μου.


Avene Eau Thermale
Avene Eau Thermale


  • Caudalie Eau De Raisin
Ένα 100% βιολογικό νερό το οποίο εξάγεται άμεσα από τα σταφύλια κατά τη διάρκεια της συγκομιδής. Καταπραΰνει και ενυδατώνει την επιδερμίδα, το χρησιμοποιώ κατά τη διάρκεια της ημέρας, ιδιαίτερα όταν κυκλοφορώ μέσα στην πόλη τώρα με τις καλοκαιρινές ζέστες, αλλά και σαν τονωτική λοσιόν.


Caudalie Eau De Raisin
Caudalie Eau De Raisin


  • La Roche-Posay Eau Thermale
Άλλο ένα νεράκι που έχω μονίμως σε κάποια τσάντα. Άοσμο, αγαπημένο!


La Roche-Posay Eau Thermale
La Roche-Posay Eau Thermale


  • La Roche-Posay Serozinc
Δυο-τρεις φορές κάποιος φίλος έτυχε να βρεθεί Γαλλία και να μου φέρει το Serozinc της La Roche-posay που είναι "Το βάλσαμο" για τα ευαίσθητα δέρματα. Με την πρώτη δοκιμή κατάλαβα αμέσως ότι δεν πρόκειται για ένα απλό νερό και με την καθημερινή χρήση είδα μεγάλη διαφορά ιδιαίτερα στην περιοχή γύρω από την μύτη μου που πάντα κοκκινίζει με τις αλλαγές του καιρού. Προτείνεται και έχει εξαιρετικά αποτελέσματα και στις περιοχές που έχουν μόλις αποτριχωθεί. Δυστυχώς το lookfantastic, αν και το έχει, δεν το στέλνει Ελλάδα όπως και πολλά άλλα online stores, λόγω της συσκευασίας αεροζόλ. Πρόσφατα όμως το βρήκα σε ένα βελγικό online φαρμακείο (farmaline) το οποίο ευτυχώς στέλνει Ελλάδα και έτσι πλεον μπορώ να το έχω ο,τι ώρα θελήσω. 


La Roche-Posay Serozinc
La Roche-Posay Serozinc


Κάποια ακόμα νεράκια που κυκλοφορούν και τα οποία δεν έχω δοκιμάσει είναι:
  • Carroten Facial Water
  • Bioderma Eau Dermatologique (ο, τι πιο κοντινό στο Serozinc αλλά δυσεύρετο και αυτό, δε μπορώ να καταλάβω γιατί, ενώ υπάρχει στη λίστα των προϊόντων της Bioderma, δεν μπορείς να το βρεις εδώ στην Ελλάδα!)
  • Evian (Μαρούσκα, το Evian! όπως λέει και η Ντένη Μαρκορά) 



Εσείς με ποιο νεράκι δροσίζετε το πρόσωπο σας;

Αυτά από μένα λίγες ώρες πριν αναχωρήσω για τις διακοπές μου (επιτέλους!). Πολλά φιλιά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου