Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Sampling Lioele Triple the Solution BB cream

Έχω καιρό να γράψω για το αγαπημένο μου θέμα συζήτησης τώρα τελευταία, τις BB creams. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση, έχω αγοράσει ένα πακέτο με δείγματα από κορεάτικες BB creams από το cosmetic-love και κατά καιρούς δοκιμάζω κάποιες για να βγάλω συμπέρασμα ποια ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες, στον τύπο και στο χρώμα της επιδερμίδας μου. Αυτήν την περίοδο, δοκιμάζω την Triple the Solution BB cream της Lioele.


Lioele Triple The Solution BB cream
Lioele Triple The Solution BB cream samples

Η Lioele είναι μια κορεάτικη εταιρεία καλλυντικών που, αν και μετράει λίγα χρόνια στο χώρο, έχει κάνει τεράστια επιτυχία κυρίως λόγω των εξαιρετικών BB creams που έχει κυκλοφορήσει. Η girly συσκευασίες των προϊόντων της ξεχωρίζουν από το hot pink χρώμα τους αλλά και από το σήμα κατατεθέν της μάρκας που είναι η άμαξα που πήγε την Σταχτοπούτα στο χορό. Το μότο της εταιρείας εξάλλου είναι ότι μπορεί να μετατρέψει κάθε γυναίκα σε μια Σταχτοπούτα του 21ου αιώνα.
Το απόλυτο best seller της Lioele ήταν η Beyond The Solution ΒΒ cream αλλά στην συνέχεια ακολούθησαν και άλλες ΒΒ όπως η Triple The Solution. Το πακέτο που έλαβα είχε δείγματα και από τις δύο αλλά αποφάσισα να δοκιμάσω την Triple The Solution γιατί φάνηκε να ταιριάζει περισσότερο στον τύπο της επιδερμίδας μου.

Η Triple The Solution λοιπόν, σύμφωνα με την Lioele, υπόσχεται:
  • ενυδάτωση, 
  • υψηλή κάλυψη, 
  • έλεγχο λιπαρότητας,
  • προστασία από τον ήλιο με SPF 30+,
  • Αντιγήρανση,
  • Λάμψη και λεύκανση.
Περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως υλάνγκ-υλάνγκ, γλυκόριζα, φράουλα και γιαούρτι. Επίσης, περιέχει Arbutin, για επαναφορά λάμψης και υαλουρονικό οξύ για ενυδάτωση.


Lioele Triple the Solution BB swatch
Lioele Triple the Solution BB swatch


Πάμε να δούμε αν πληρεί τα κριτήρια μου:

  • Κάλυψη. Μέτρια προς υψηλή κάλυψη. Είναι από τις πιο καλυπτικές BB κρέμες που έχω δοκιμάσει. Ένα στρώμα είναι αρκετό για να καλύψεις τα πάντα, μάλιστα καλό είναι να αποφύγεις το δεύτερο.
  • Υφή και εφαρμογή. Αν και είναι αρκετά κρεμώδης η σύσταση της, απλώνεται με σχετική ευκολία. Εγώ την απλώνω με τα δάκτυλα χωρίς πρόβλημα, γενικά αποφεύγω τα πινέλα και τα σφουγγαράκια για την εφαρμογή της BB.
  • Χρωματικός τόνος. Όπως οι περισσότερες κορεάτικες BB, βγαίνει σε μια απόχρωση, ένα natural beige χρώμα το οποίο ταιριάζει περισσότερο σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Αυτός είναι και ένας λόγος που προτιμώ να δοκιμάζω samples, για να δω πρώτα αν μου ταιριάζει ο τόνος, διαφορετικά όσο καλή κι αν είναι η κρέμα το αποτέλεσμα δεν είναι φυσικό. Ευτυχώς, η απόχρωση της Triple the Solution είναι αρκετά κοντά στα χρώματα μου.
  • Τελείωμα. Σούπερ ματ τελείωμα, δεν χρειάζεται καθόλου η πούδρα. Τέλειο!
  • Λείανση και βελτίωση υφής της επιδερμίδας. Δεν είδα κάποια διαφορά.
  • Μείωση εμφάνισης πόρων. Δεν είδα κάποια διαφορά.
  • Δείκτης προστασίας. Ικανοποιητικός, με spf 30+ είναι ό,τι πρέπει τώρα που οι ηλιόλουστες μέρες είναι ακόμα συχνές.
  • Διάρκεια. Αρκετά καλή η διάρκεια της. Ειδικά στο θέμα του ελέγχου της λιπαρότητας έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Μετά από 6 ώρες, ελάχιστη λιπαρότητα εμφανίστηκε στο μέτωπο.
  • Λεύκανση και αντιγήρανση. Λόγω δοκιμής μόνο samples, δεν μπορώ να έχω άποψη.
  • Άρωμα. Κατά την εφαρμογή διέκρινα ένα λουλουδάτο άρωμα, αλλά έφυγε σχεδόν αμέσως.
  • Συστατικά. Δυστυχώς περιέχει parabens, από ό,τι είδα στα συστατικά (δες εδώ).

Lioele Triple The Solution BB cream, 50 ml
Lioele Triple The Solution BB cream, full size product

Συμπέρασμα
Μετά από τη δοκιμή των samples της Triple The Solution, η απόφαση μου είναι ότι σίγουρα θα αγοράσω το full size (η εικόνα είναι από το site της Lioele). H κρέμα αυτή είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει για λιπαρά/μεικτά δέρματα με ατέλειες όπως ακμή ή/και κοκκινίλες. Είναι πολύ καλυπτική και ελέγχει ικανοποιητικά την λιπαρότητα. Τα μόνα αρνητικά που βρίσκω σε αυτήν είναι ότι βγαίνει σε μια μόνο απόχρωση και ότι περιέχει parabens. Την βρίσκεις στο e-bay γύρω στα 15€/50 ml αλλά και σε κάποια κορεάτικα sites όπως το cosmetic-love, yesstyle και άλλα.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;

1 σχόλιο: