Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Just Another Mani(c) Sunday - s01e04

Είναι Κυριακή και μάλιστα μια ηλιόλουστη Κυριακή, κάτι που καιρό είχαμε να δούμε! Επίσης, είναι 11 μέρες πριν τα Χριστούγεννα και τα καταστήματα είναι ανοικτά! Τι άλλο να ζητήσουμε, εκτός ίσως από το να είχαμε και τις τσέπες μας περισσότερο γεμάτες για να μην αρκούμαστε μόνο στο window shopping κάθε φορά που βγαίνουμε για βόλτα στα μαγαζιά; Έχουν όμως αρχίσει να βγαίνουν αρκετές προσφορές (hondos και sephora 30%), οπότε ακόμα και αν δεν έχουμε πολλά, ένα βερνίκι, ένα κραγιόν, κάτι μικρό τέλος πάντων μπορούμε να αγοράσουμε.

Essie nail polish in Pouf Daddy
Essie nail polish in Pouf Daddy


Τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα επιβάλλεται ένα πιο γιορτινό μακιγιάζ. Στα νύχια το κόκκινο, το χρυσό, το ασημί έχουν την τιμητική τους. Σε αυτό το πλαίσιο, είπα και εγώ να προτιμήσω το κόκκινο για το εβδομαδιαίο μου mani και είπα να το στολίσω με λίγο χρυσό αφού η εβδομάδα που έρχεται θα περιλαμβάνει περισσότερες εξόδους και χριστουγεννιάτικα πάρτυ εργασίας.

Για το mani αυτής της εβδομάδας λοιπόν, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα παρακάτω προϊόντα.


Aden calcium gel builder, Essie in Pouf Daddy, L'oreal color rich in White Gold, Poshe top coat
Aden, Essie L'oreal, Poshe, products used in this week's mani

  • Aden calcium gel builder. Από ένα παλαιότερο Cherrybox, μια βάση που λειαίνει την επιφάνεια των νυχιών και έτσι απλώνεται πιο εύκολα το βερνίκι.
  • Essie nail polish στην απόχρωση Pouf Daddy. Ένα ζωντανό, όχι ιδιαίτερα βαθύ κόκκινο με μπλε υποτόνους. Αν και δε τρελαίνομαι ιδιαίτερα για το κόκκινο χρώμα στα νύχια, μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ στις γιορτινές περιόδους. Στην φωτογραφία, λόγω φλας, το χρώμα φαίνεται δυστυχώς περισσότερο πορτοκαλί παρά κόκκινο.
  • L'oreal color riche στην απόχρωση White Gold (843). Η χρυσή λεπτομέρεια στο μανικιούρ μου.
  • Poshé super-fast drying top coat. Το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου, top coat που έχω δοκιμάσει. Προσφέρει μοναδική λάμψη στο βερνίκι η οποία διαρκεί άνετα για 1 εβδομάδα. Το έλαβα και αυτό σε ένα Cherrybox και θα το αγοράσω σίγουρα τώρα που τελειώνει γιατί το έχω λατρέψει!!!
 
Έτσι τελειώνει το Κυριακάτικο ραντεβού μας για το mani της εβδομάδας! Εσείς τι μανικιούρ προτιμήσατε αυτή την εβδομάδα που είναι πιο γιορτινή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου