Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Welcoming pantone color of the year 2015!!!

Η Pantone LLC είναι ένας παγκόσμια αναγνωρισμένος οργανισμός που παρέχει στις βιομηχανίες χρωματολόγια και κωδικοποιήσεις χρωμάτων. Είναι η εταιρεία που έκανε την επανάσταση στο χώρο της γραφιστικής δημιουργώντας πάνω από 1.000 χρωματικές αποχρώσεις αλλά και στους χώρους της ψηφιακής τεχνολογίας, της μόδας και της ομορφιάς με συνεργασίες με εταιρείες όπως η Gap και η Sephora.

Από το 2000, η Pantone ανακηρύσσει το "χρώμα της χρονιάς" που επιλέγεται από το προηγούμενο έτος μετά από συναντήσεις διάφορων εκπροσώπων από όλο τον κόσμο, με σκοπό να εκφράζει το πνεύμα της εποχής. Το νέο χρώμα ανακοινώνεται και οι διάφοροι επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου του design το χρησιμοποιούν σαν οδηγό για τα επόμενα projects τους.






Το 2014 ήταν η χρονιά του Radiant Orchid, έτσι και εγώ διάλεξα να διακοσμήσω ανάλογα τη σελίδα του blog μου. Είχα χαρεί ιδιαίτερα για το χρώμα αυτό που μου άρεσε πολύ να βλέπω στο μακιγιάζ μου και ιδιαίτερα στα νύχια μου.

Η Pantone μόλις ανακοίνωσε το χρώμα του 2015, μια απόχρωση που λέγεται Marsala. Ήδη ονειρεύομαι αυτό το χρώμα σε κραγιόν, σκιές και ρουζ. Ελπίζω τα Sephora να κυκλοφορήσουν κάποια συλλογή με το χρώμα αυτό, όπως έκαναν και με το Radiant Orchid μέσα στο 2014.




Πώς σας φαίνεται λοιπόν το νέο "χρώμα της χρονιάς";
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου