Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Travelling, spending the Carnival and sampling in Galaxidi!!!

Καλή Σαρακοστή σε όλους!!! Εύχομαι να περάσατε ένα ωραίο τριήμερο! Φέτος, είχα την ευκαιρία να κάνω ένα ταξιδάκι στο Γαλαξίδι και να περάσω εκεί το τριήμερο της Αποκριάς! Έχοντας συνηθίσει να διασκεδάζω αυτές τις μέρες στην Πάτρα με το γνωστό σε όλους μας Καρναβάλι της, αρχικά μου είχε κακοφανεί που για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια θα βρισκόμουν κάπου αλλού. Όμως, με το που έφτασα εκεί ενθουσιάστηκα! Από τις πιο καθαρές πόλεις που έχω συναντήσει, γεμάτη με παλιά ναυτικά αρχοντικά και με ένα πολύ όμορφο λιμανάκι με υπέροχη θέα, το Γαλαξίδι είναι ένας φανταστικός προορισμός για να περάσεις ένα ήσυχο Σαββατοκύριακο, να ξεκουραστείς και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου. Αυτό το τριήμερο βέβαια, στο Γαλαξίδι ήταν λίγο διαφορετικά από τα υπόλοιπα Σαββατοκύριακα...


Galaxidi port
Beautiful Galaxidi

Εκεί στο όμορφο λιμανάκι του Γαλαξιδιού το οποίο αυτό το τριήμερο δεν ήταν τόσο ήσυχο όσο φανταζόμουν, ο δήμος είχε οργανώσει διάφορες εκδηλώσεις για το καρναβάλι με αποκορύφωμα τα γνωστά Αλευρομουτζουρώματα, ένα έθιμο που μετράει αιώνες. Πρόκειται για μια παρέλαση από κατάλληλα ντυμένους μικρούς και μεγάλους οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με τα εξής πολεμοφόδια: Αλεύρι και Φούμο. Στόχος τους είναι να γεμίσουν με χρωματιστό αλεύρι και φούμο όποιον συναντήσουν μπροστά τους. Σας φαίνεται βαρετό; Πιστέψτε με δεν είναι καθόλου! Είναι πολύ εντυπωσιακό να το παρακολουθείς και ακόμα περισσότερο να συμμετέχεις!!!


2015 Carnival parade in Galaxidi
Carnival parade 2015 in Galaxidi - Flour wars (Alevromoutzouromata)

2015 Carnival parade in Galaxidi
Carnival parade 2015 in Galaxidi - Flour wars (Alevromoutzouromata)

Φυσικά, πέρα από τις εκδηλώσεις του δήμου, υπήρχαν πολλά υπαίθρια πάρτι με καρναβαλικές μουσικές, πολλούς μασκαράδες και γενικά νομίζω ότι υπήρχε πολύ αποκριάτικο χρώμα στο Γαλαξίδι που έσφυζε από κόσμο ο οποίος αγνοώντας τον άσχημο καιρό διασκέδαζε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Σε αυτό το ταξιδάκι, βρήκα και εγώ την ευκαιρία να δοκιμάσω μερικά samples από κάποια καλλυντικά.


Beauty samples I used up in my trip to Galaxidi
Beauty samples I used up in my trip to Galaxidi

Πάμε να δούμε ένα ένα τα προϊόντα που δοκίμασα αυτή τη φορά.


Murad Essential-C Cleanser
Murad Essential-C Cleanser

  • Murad Essential-C Cleanser
Ένα καθαριστικό προσώπου σε travel size από την αγαπημένη Murad. Είναι ένα πολύ απαλό καθαριστικό, το οποίο είναι σε μορφή gel, με κάποια μικρά κομματάκια που διαλύονται κατά το άπλωμα. Κάνει ελάχιστο αφρό, πράγμα που λίγο με δυσκόλεψε. Δεν άφησε ξηρότητα στο δέρμα μου, δε ένιωσα όμως ότι μπόρεσε να καθαρίσει αποτελεσματικά το πρόσωπο μου. Νομίζω ότι η ιδανική του χρήση είναι το πρωί, όταν ξυπνάμε και θέλουμε να αφαιρέσουμε τις τοξίνες και τη λιπαρότητα από το βραδινό ύπνο και όχι για να αφαιρέσουμε μακιγιάζ. Επίσης, αν και δεν μπόρεσα με 2-3 χρήσεις να δω αν μου προκάλεσε ακμή, πολύ φοβάμαι τη συστηματική του χρήση γιατί περιέχει αρκετά έλαια (έλαια πορτοκαλιού, βασιλικού και γκρέιπφρουτ) και δεν ξέρω αν το λιπαρό μου δέρμα θα το δεχτεί αυτό χωρίς αρνητικές επιπτώσεις. Τέλος, με αυτή την απαγορευτική τιμή (38€/200ml), μάλλον δε θα το αγόραζα ούτως ή άλλως.

Medicosmetics Rose Water
Medicosmetics Rose Water

  • Medicosmetics Rose Water
Δεν υπάρχει καλύτερη τονωτική λοσιόν από το αγνό ροδόνερο. Έχω ξαναμιλήσει για αυτό, είναι ένα προϊόν που δε λείπει ποτέ από το μπάνιο μου, το αγαπώ και το χρησιμοποιώ καθημερινά. Αυτό το μπουκαλάκι το έλαβα σε κάποιο beautytestbox και είναι ό,τι πρέπει για ταξίδι. Δεν έχω τίποτα παραπάνω να πω, είναι 100% καθαρό ροδόνερο, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και στη ζαχαροπλαστική, οπότε καταλαβαίνετε για πόσο αγνό προϊόν πρόκειται. Όμως 10€ για 100 ml ροδόνερο, τη στιγμή που στα Hondos το βρίσκεις στη διπλάσια ποσότητα με 3€;


Apivita Bee Radiant Age Defence Illuminating cream
Apivita Bee Radiant Age Defence Illuminating cream

  • Apivita Bee Radiant Age Defence Illuminating cream
Όπως έχω ξανατονίσει, με ένα δείγμα δε μπορείς να κρίνεις τις μακροχρόνιες δράσεις μιας κρέμας οπότε θα μιλήσω μόνο για τις πρώτες εντυπώσεις που μου δημιούργησε. Υπέροχη κρέμα! Με πολύ ελαφριά σύσταση, ιδανικό για το λιπαρό μου δέρμα. Απορροφάται αμέσως και ενυδατώνει βαθιά. Αν και νομίζω ότι είναι για πιο νεαρές γυναίκες και ότι προσφέρει προστασία μόνο από τις πρώτες ρυτίδες, θα την αγόραζα πολύ ευχαρίστως γιατί ξετρελάθηκα με την υφή της και τη μυρωδιά της. Για άλλη μια φορά η Apivita έγραψε!!!


Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream
Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream

  • Caudalie Polyphenol C15 Anti-Wrinkle Eye & Lip Cream
Εντάξει, δεν έχω ποτέ δοκιμάσει κάτι από Caudalie που να μη μου αρέσει, αλλά αυτή η κρέμα ματιών είναι το κάτι άλλο! Τόσο βελούδινη υφή, τόσο καλή ενυδάτωση έχω καιρό να συναντήσω σε κρέμα. Αποτελεί ιδανικό primer για άπλωμα concealer, τόσο που νομίζεις ότι μπορεί και να περιέχει κάποια σιλικόνη. Όμως ούτε σιλικόνες περιέχει, ούτε parabens, περιέχει όμως ένα μείγμα πεπτιδίων που βοηθούν στην αντιμετώπιση των ρυτίδων. Είναι ένα προϊόν που σίγουρα θα αναζητήσω σε κάποιο online φαρμακείο. Ήδη έχω βρει κάποιο που το πουλάει στα 17€, αρκετά καλή τιμή για κρέμα ματιών!!!


Charmzone Ginkgo Natural Cleansing Tissue
Charmzone Ginkgo Natural Cleansing Tissue

  • Charmzone Ginkgo Natural Cleansing Tissue
Δεν είμαι καθόλου φαν των καθαριστικών μαντιλιών. Δεν έχω βρει κάποιο που να καθαρίζει αποτελεσματικά το μακιγιάζ χωρίς να ερεθίσει το δέρμα μου από την τριβή. Αυτά τα μαντιλάκια όμως που έλαβα σε κάποιο Memebox πραγματικά με εντυπωσίασαν. Καταρχήν, βγάζεις ένα μαντιλάκι και είναι τόσο υγροποιημένο από το προϊόν που περνάει απαλά πάνω από το δέρμα χωρίς να χρειάζεται να ασκήσεις ιδιαίτερη πίεση. Αφαιρεί το μακιγιάζ πανεύκολα, όμως δε το δοκίμασα με αδιάβροχο και φαντάζομαι ότι μάλλον δε θα είναι τόσο αποτελεσματικό στην αφαίρεση του γιατί σε κάποια σημεία για να αφαιρέσω το eyeliner ήθελε και δεύτερο πέρασμα. Πάντως, από τα μαντιλάκια που έχω δοκιμάσει είναι τα καλύτερα. Κρίμα που δεν είναι εύκολο να τα βρεις, γιατί πρόκειται για κορεάτικη μάρκα και δε νομίζω ότι θα μπω στη διαδικασία να το ψάξω περαιτέρω στο internet για να αγοράσω μαντιλάκια ντεμακιγιάζ.

Skinfood Agave Cactus Sun BB Cream SPF36 PA++
Skinfood Agave Cactus Sun BB Cream SPF36 PA++

  • Skinfood Agave Cactus Sun BB Cream SPF36 PA++
Ήταν δυνατόν να μη πάρω να δοκιμάσω και μια BB κρέμα; Για άλλη μια φορά επέλεξα δείγμα από την αγαπημένη Skinfood. Έχω δοκιμάσει αρκετές BB από αυτήν την κορεάτικη εταιρεία με αγαπημένη την Aloe Sun BB την οποία φοράω αρκετά συχνά ειδικά τώρα το χειμώνα. Η κρέμα που δοκίμασα σε αυτό το ταξίδι ήταν η Agave Cactus Sun ΒΒ, με εκχύλισμα Αγαύης (agave) ενός κακτοειδούς φυτού που έχει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Η κρέμα κυκλοφορεί σε δυο αποχρώσεις, #1 Light Beige και #2 Natural Beige. Περιέχει Arbutin για εξισορρόπηση του χρωματικού τόνου και μείωση των κηλίδων, πεπτίδια για ανάκτηση της ελαστικότητας και έναν ικανοποιητικό δείκτη προστασίας SPF36 (πως τους βγήκε αυτό το νούμερο;). Έχει λίγο πιο παχύρρευστη σύνθεση από ότι είχα συνηθίσει αλλά με αρκετό δούλεμα απλώνεται καλά και προσφέρει μια καλή κάλυψη. Το άρωμα της ήταν πολύ διακριτικό, πράγμα που μου έκανε εντύπωση γιατί γενικά δε μας έχουν συνηθίσει σε τέτοια οι κορεάτικες μάρκες. Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση για αυτό την συστήνω ανεπιφύλακτα στις ξηρές επιδερμίδες. Στο δικό μου λιπαρό δέρμα με αρκετή πούδρα έστρωσε καλά, αλλά φυσικά μετά από 2 ώρες ήθελε φρεσκάρισμα σε μύτη και μέτωπο. Οπότε, μάλλον δε θα την αγοράσω!


Skinfood Vita Water Drop CC cream SPF35 PA++
Skinfood Vita Water Drop CC cream SPF35 PA++

  • Skinfood Vita Water Drop CC cream SPF35 PA++
Μαζί με την BB της Skinfood είπα να αρχίσω να δοκιμάζω παράλληλα και καμία CC κρέμα. Γενικά, με τις CC κρέμες δεν τα πάω πολύ καλά γιατί δεν έχω βρει κάποια που να μου παρέχει την κάλυψη που θέλω οπότε αναγκάζομαι να τη χρησιμοποιώ μαζί με κάποια BB. Αυτή η CC έχει τη μορφή Water Drop που είναι ένας νεόφερτος όρος, φυσικά κορεατικής προέλευσης, μια σύσταση που χρησιμοποιείται ευρέως σε κρέμες ημέρας, αντιγηραντικές, ΒΒ και CC και εξασφαλίζει λεπτόρρευστη, σχεδόν υγρή υφή στην κρέμα, εξαιρετική ενυδάτωση και γρήγορη απορροφητικότητα. Πράγματι, η συγκεκριμένη κρέμα, η Vita Water Drop CC, έχει πολύ ελαφριά σύσταση, απλώνεται πολύ εύκολα, απορροφάται πολύ γρήγορα και φαίνεται να προσφέρει καλή ενυδάτωση. Ανήκει στην κατηγορία των CC που έχουν χρώμα, έχει λοιπόν ένα ανοικτό ροδακινί χρωματάκι που είναι ίσως λίγο πιο ανοικτό από ότι θα ήθελα. Έχει ένα ελαφρύ κιτρώδες άρωμα το οποίο φεύγει σχετικά γρήγορα. Από πλευράς κάλυψης όμως, ελάχιστη ως μηδενική. Ναι μεν μπορεί να σβήσει κάποιες χρωματικές ανομοιομορφίες, εξάλλου αυτός είναι ο σκοπός μιας CC κρέμας, αλλά τίποτα παραπάνω. Την συστήνω σε κανονικές/ξηρές επιδερμίδες που δεν έχουν ανάγκη ιδιαίτερης κάλυψης. Δυστυχώς δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, κλαψ κλαψ!!!

Αν καταφέρατε να διαβάσετε όλη την ανάρτηση χωρίς να σας πάρει ο ύπνος, περιμένω τα σχόλια σας. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;

6 σχόλια:

  1. Ήταν απρόσμενη(αλλά ευχάριστη) η μετάβαση από την εκδρομή στο Γαλαξίδι στα προιόντα που δοκίμασες! Απ' όλα αυτά έχω δοκιμάσει μόνο την Bee Radiant από Apivita, εξαιρετική κρέμα προσώπου στην οποία με εντυπωσίασε η λάμψη που έδινε στη στιγμή! Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο προιόν από Murad και Caudalie , έχω ακούσει τόσα πολλά!
    Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, ναι έχει πλάκα, έχω κάνει και άλλα posts με ταξίδια και samples που χρησιμοποίησα σ'αυτά. Τα ταξίδια είναι καλή ευκαιρία να τεστάρεις προιόντα γιατί συνήθως παίρνεις μαζί σου κάποια δείγματα ή mini sizes. Η Bee Radiant πράγματι φοβερή!!! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αρχικά διαβάζοντας το post ήθελα να κλάψω γιατί είναι και μένα η πρώτη μου χρονιά μετά το τέλος της φοιτητικής μου ζωής που δεν είμαι Πάτρα!! Στο Γαλαξίδι είναι πολύ ωραία!! Τα ταξίδια είναι πράγματι η ευκαιρία να δοκιμάζεις προϊόντα σε μικρές συσκευασίες! Κι εγώ αυτό κάνω με τα travel size που βρίσκω κυρίως σε κουτιά!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι, έχω και εγώ μεγάλη αγάπη στην Πάτρα γιατί σπούδασα και εγώ εκεί, αλλά και το Γαλαξίδι ήταν πανέμορφο και σίγουρα θα ξαναπάω!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάλι δεν είμαι καθόλου fan του καρναβαλιού, οπότε Πάτρα και καρναβάλι τα αποφεύγω επιδεικτικά!! Πολύ καλή επιλογή το Γαλαξίδι!! Σχετικά με τα samples και εγώ το ίδιο κάνω! Τα κρατάω για παρόμοιες ευκαιρίες! Χαίρομαι που σου άρεσε η Bee Radiant! Την έχω και εγώ από Glowbox και δεν την κρατά για κάποιο επερχόμενο ταξίδι! Φιλάκια Εύα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν ήμουν φαν του καρναβαλιού μέχρι που πήγα Πάτρα για να σπουδάσω. Εκεί δεν γίνεται, σε συνεπαίρνει όλο αυτο κέφι και ο ρυθμός στον οποίο κινείται όλη η πόλη για ενα περίπου μήνα μέχρι την Καθαρή Δευτέρα!
      H Bee Radiant όντως είναι φανταστική και με τη λεπτόρρευστη υφή της ειναι ιδανική για δέρματα κανονικά προς λιπαρά. Φιλάκια και καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή