Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

L'oreal Infallible gel nail polish - Is it infallible?

Καλησπέρα φίλες μου! Όλη την εβδομάδα γυρνούσα κάθε βράδυ κατάκοπη στο σπίτι ύστερα από 14ωρα δουλειάς και έτσι παραμέλησα λίγο το blog. Ευτυχώς που υπάρχει και το Σαββατοκύριακο για να ξεκουραστούμε και να βρούμε το χρόνο να ασχοληθούμε λίγο με τις αγαπημένες μας συνήθειες.

Σήμερα θα κάνω review στα βερνίκια της L'oreal, τα γνωστά πλέον Infallible gel nail polish. Πριν από λίγο καιρό η L'oreal κυκλοφόρησε μια σειρά βερνικιών που υπόσχονται να μας απαλλάξουν από τις επισκέψεις μας σε κάποιον επαγγελματία για ημι-μόνιμο. Όταν το έμαθα το αντιμετώπισα με αρκετό σκεπτικισμό γιατί το θεώρησα πολύ δύσκολη υπόθεση να βρεθεί βερνίκι που να μπορεί να αντικαταστήσει το ημι-μόνιμο. Παρόλα αυτά σαν αυθεντική beauty addict που είμαι έτρεξα να προμηθευτώ κάποια βερνίκια για να τα δοκιμάσω. Τότε έκανα και το πρώτο μου bloggers challenge. Η πρώτη απάντηση που έλαβα ήταν από την αγαπημένη Λίλα του beautymaniac η οποία έκανε ένα απολαυστικό review στο βερνίκι που κέρδισε. Η δεύτερη απάντηση στο κάλεσμα ήρθε από την Ελένη του messytopknot.com με ένα εξίσου ωραίο και αναλυτικό review και με διαφορετική άποψη. Σας ευχαριστώ κορίτσια για τα review σας και για την αναφορά στο project μου!

Και επειδή τρεις γνώμες είναι καλύτερες από μια, πάμε τώρα να δούμε τις δικές μου εντυπώσεις. Είναι τελικά το L'oreal Infallible gel nail polish "αψεγάδιαστο" όπως ορίζει το όνομα του;


L'oreal Infallible Gel Nail Polish
L'oreal Infallible Gel Nail Polish


Η δική μου δοκιμή έγινε πάνω στην απόχρωση "Always a lady", ένα σκούρο burgundy βερνίκι, αρκετά χειμωνιάτικο χρώμα αλλά είναι από τα χρώματα που μου αρέσουν πολύ να φοράω όλες τις εποχές, είναι αρκετά κλασσάτο και πηγαίνει με όλα.


L'oreal Infallible Gel Nail Polish in Always a Lady
L'oreal Infallible Gel Nail Polish in Always a Lady - Day 1

Η διαδικασία είναι απλή και αποτελείται από δυο βήματα. Αυτή τη φορά διάλεξα να μην περάσω βάση πρώτα όπως συνήθως, γιατί η L'oreal ισχυρίζεται ότι δεν είναι απαραίτητη η βάση με αυτό το βερνίκι και ήθελα να δοκιμάσω αν αυτό ισχύει. Ξεκίνησα λοιπόν με το πρώτο βήμα, περνώντας δυο στρώματα από το βερνίκι. Τρία πράγματα μου έκαναν εντύπωση:
1) Το χρωματικό αποτέλεσμα είναι τόσο έντονο που δεν χρειάζεται δεύτερο στρώμα,
2) Το πινέλο είναι ακόμα πιο φαρδύ από τα κλασσικά βερνίκια Color riche της L'oreal, είναι πολύ πρακτικό και κάνει πολύ εύκολη την εφαρμογή,
3) Στεγνώνει αρκετά γρήγορα.

Σε λίγα λεπτά, μπορούσα να ακολουθήσω το δεύτερο βήμα, αλλά εγώ άφησα να περάσουν 10  λεπτά και μετά εφάρμοσα το διαφανές βερνίκι. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Σου δίνει αρχικά την εντύπωση ότι έχεις κάνει μόνιμο, έχει δηλαδή ένα εφέ gel και απίστευτη λάμψη. Στέγνωσε αρκετά γρήγορα και μετά από 15 λεπτά μπορούσα άνετα να ξεφύγω από την αγκύλωση που παθαίνουμε όλες μας όταν καθόμαστε ακίνητες περιμένοντας να στεγνώσουν τα νύχια μας.

Με το πέρασμα του χρόνου, είδα ότι αυτό το βερνίκι, αν και με τίποτα δε μπορεί να αντικαταστήσει το ημι-μόνιμο, σίγουρα είναι πολύ διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Μετά από 8 ημέρες η λάμψη του παρέμεινε σχεδόν αναλλοίωτη και για μένα, που πλένω πιάτα και λούζομαι καθημερινά, αυτό το θεωρώ μεγάλο κατόρθωμα. Εντάξει, οι άκρες άρχισαν να ξεφτίζουν την έκτη μέρα, όμως και αυτό το θεωρώ ένα μικρό θαύμα τη στιγμή που ακόμα και τα ποιοτικότερα βερνίκια, Essie/OPI/Orly κλπ. ξεφτίζουν στα δικά μου νύχια από την τρίτη μέρα.

L'oreal Infallible Gel Nail polish after 8 days
L'oreal Infallible Gel Nail polish - Day 8, visible chipping but still intense shine

Σε γενικές γραμμές, εντυπωσιάστηκα από τα Infallible gel nail βερνίκια της L'oreal. Νομίζω ότι είναι ο,τι πιο κοντινό στο ημι-μόνιμο, σίγουρα δεν έχει τη διάρκεια που υπόσχεται, όμως είναι ένα εξαιρετικό βερνίκι μεγάλης διάρκειας και λάμψης που για κάποιες που δεν έχουν τη δυνατότητα να διαθέτουν χρήματα για ημι-μόνιμο είναι η ιδανική λύση.

Για όσες θέλουν να το προμηθευτούν, κυκλοφορεί στα Hondos σε 7 αποχρώσεις που ελπίζω μελλοντικά να γίνουν περισσότερες γιατί έχω δει να κυκλοφορούν και άλλες στο εξωτερικό. Κοστίζει 7€, αυτήν την εβδομάδα μάλιστα υπήρχε προσφορά 1+1 για τη γιορτή της γυναίκας και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία.

Εσείς έχετε δοκιμάσει το L'oreal Infallible gel nail polish;
Περιμένω τα σχόλια σας!!!



11 σχόλια:

  1. Δεν τα ήξερα αυτά τα βερνίκια! Φαίνονται πάρα πολύ ενδιαφέροντα! Ειδικά για καλοκαίρι ή για όσες πλένουν πιάτα κτλ θα συμφέρει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι σχετικα καινουργια συλλογη. Ειναι λιγο πιο ακριβα αλλα νομιζω οτι αντεχουν ανετα μια εβδομαδα οποτε μαλλον συμφερουν!

      Διαγραφή
  2. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά και μόνο που διαρκούν περισσότερο από τα κανονικά βερνίκια αξίζουν να τα δοκιμάσω!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγω νομιζω οτι αξιζουν! Τουλαχιστον απο πλευρας λαμψης νομιζω οτι κρατανε αρκετα. Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  3. Θα τα δοκιμάσω σίγουρα! Έχω κουραστεί κάθε φορά που βάφω τα νύχια μου μετά από μια μέρα να καταστρέφονται. Εύχομαι σε αυτά να βρω μια λύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω οτι θα μεινεις ικανοποιημενη απο το αποτελεσμα. Δεν ειναι σαν το μονιμο αλλα σιγουρα διαρκει περισσοτερο απο τα συνηθισμενα βερνικια!

      Διαγραφή
  4. Δεν λέω οτι είναι κακό αλλά περίμενα περισσότερα απο τις 4 μέρες(με το ζόρι) που κράτησε στα δικά μου νύχια. Φυσικά πρέπει να συμπεριλάβω ότι σαν μαμά κάνω και όλες τις δουλειές του σπιτιού! δεν νομίζω όμως να το ξαναπάρω γιατί με ένα καλό top coat ακόμα και ένα βερνίκι των 2€ σε εμένα έχει την ίδια διάρκεια και καμιά φορά λίγο παραπάνω! Φιλιά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια ειναι οτι αν το ζοριζα και εγω λιγο περισσοτερο με τις δουλειες του σπιτιου δε θα μου κραταγε τοσο. Γενικα, ειναι διχασμενες οι αποψεις για αυτα τα βερνικια. Σιγουρα παντως δεν ειναι το θαυμα που ολες μας περιμεναμε, σ'αυτο συμφωνω και εγω!

      Διαγραφή
  5. Είμαι διχασμένη όσον αφορά αυτά τα βερνίκια, άλλες λένε ότι τους κρατάει πολύ και άλλες ότι δεν τους κρατάει! Απ'ότι κατάλαβα εξαρτάται από το αν θα κάνεις δουλειές ή όχι, αλλά και από το πόσο κρατάνε γενικά τα βερνίκια στα νύχια σου! Εμένα ας πούμε τα δικά μου νύχια στα χέρια δεν κρατάνε τα βερνίκια, ξεφλουδίζει και ξεφτίζει το χρώμα συνήθως στη 2η μέρα :( x

    ΑπάντησηΔιαγραφή