Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Fall/Winter Body Care Empties

Καλησπέρα κορίτσια! Ήρθε η ώρα να πετάξω κάποια πράγματα από το σάκο με τις άδειες συσκευασίες ο οποίος είναι έτοιμος να εκραγεί και δεν πάει άλλο. Είμαι και εγώ αναβλητικός τύπος οπότε καταλαβαίνετε... Επειδή είναι πολλά αυτά που έχω να σας δείξω αποφάσισα να τα παρουσιάσω σε τέσσερις αναρτήσεις για να μη σας κουράσω. Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω προϊόντα φροντίδας σώματος.

Fall/Winter Empties Body Care
Fall/Winter Empties Body Care

Πάμε να τα δούμε με τη σειρά που τα χρησιμοποιούμε στο μπάνιο μας. Πρώτα τα αφρόλουτρα λοιπόν!

Τα Αφρόλουτρα

Λίγα τα αφρόλουτρα που τελείωσα, κυρίως γιατί έχω ανοικτά 5-6 μπουκάλια ταυτόχρονα...
Το Bioten με βούτυρο κακάο και Macadamia είναι ένα αφρόλουτρο που λάτρεψα για την απίστευτη μυρωδιά του η οποία δυστυχώς όμως δεν έμενε ούτε για ένα λεπτό πάνω μου. Θα το ξανααγόραζα πάντως, το άρωμα του είναι αξεπέραστο!
Το αφρόλουτρο I love...Choca Mocha lala, ένα αφρόλουτρο πάλι με βούτυρο καριτέ και κακάο μυρίζει υπέροχα, κάνει πλούσιο αφρό και μένει λίγο περισσότερο στο δέρμα μου. Αγαπημένο!

Shower Gels:Bioten Bath Foam Cocoa butter & Macadamia and I love...Choco Mocha lala
Shower Gels:Bioten Bath Foam Cocoa butter & Macadamia and I love...Choca Mocha lala
Οι κρέμες σώματος

Το body butter με άρωμα μάνγκο από Cien  δε μπορώ να πω ότι το συμπάθησα κυρίως λόγω της μυρωδιάς του που δε με ενθουσίασε. Παρόλα αυτά είναι ένα πολύ ενυδατικό body butter, με κάποιο άλλο άρωμα θα το ξανα-αγόραζα σίγουρα.
Το triple moisture body cream με το άρωμα Mad about you από Bath & Body Works το αγάπησα, σούπερ ενυδατικό και με φανταστικό άρωμα. Παρόμοια, αγάπησα και το FC5 Cooling Foot Creme από Arbonne, βαθιά ενυδάτωση και με άρωμα μέντας. Δυστυχώς και τα δυο είναι προϊόντα που δεν τα βρίσκεις εύκολα ούτε στα online shop του εξωτερικού, οπότε θα περιμένω μήπως πάει κάποιος Αμερική για να μου τα φέρει.

Body lotions: Garnier Oil Beauty, Tanworx, Arbone Cooling Foot Cream, Bath & Body Works
Body lotions: Garnier Oil Beauty, Tanworx, Arbone Cooling Foot Cream, Bath & Body Works, Cien body butter

Το Tanworx Tan Maintainer της Monu Skincare το ξεκίνησα κάπου εκεί γύρω στον Σεπτέμβρη και ενθουσιάστηκα μαζί του. Μέχρι μέσα Οκτώβρη είχα στα χέρια και στο ντεκολτέ, εκεί δηλαδή που το χρησιμοποιούσα, ένα πολύ ωραίο ηλιοκαμένο χρώμα. Το ωραίο είναι ότι είναι κρέμα σώματος και όχι αυτο-μαυρίσματος, δεν φοβάσαι δηλαδή, αν δεν το απλώσεις καλά, μη σου κάνει μπαλώματα. Βέβαια, όταν μου τελείωσε και μετά από 2-3 scrubs το χρώμα έφυγε τελείως. Σίγουρα θα το αναζητήσω πάλι προς το τέλος του καλοκαιριού.
Άλλη μια κρέμα σώματος που μου άρεσε πολύ ήταν η θρεπτική λοσιόν της Garnier, η Body Oil Beauty με 4 πολύτιμα έλαια: Argan, Macadamia, Αμύγδαλο και Τριαντάφυλλο. Εξαιρετική, σίγουρα θα την ξανα-αγοράσω.
 

Adidas 24h freshness, Zoniou, Avon Femme EDP, Sanex 0% 48h Deo
Deos/Parfums: Adidas 24h freshness, Zoniou, Avon Femme EDP, Sanex 0% 48h Deo

Τα αποσμητικά/αρώματα

Ένα αποσμητικό που αγαπώ και το αγοράζω συνέχεια είναι το Sanex zero 0% 48 hour Deo, το οποίο δεν περιέχει αλουμίνιο, αλκοόλ και parabens. Είναι αρκετά πιο αποτελεσματικό από το zero 0% 24 hour Deo της ίδιας εταιρείας, χωρίς όμως να φτάνει με τίποτα τις 48 ώρες διάρκειας, ούτε καν τις 24.
Το Adidas 24 Freshness for women πραγματικά ούτε που θυμάμαι πως βρέθηκε στο μπάνιο μου, αλλά κάποια στιγμή που μου είχε τελειώσει το αποσμητικό το χρησιμοποίησα και μου άρεσε αρκετά. Πολύ ωραίο άρωμα φρεσκάδας, κάπως unisex θα έλεγα, κάνει τη δουλειά του χωρίς όμως να έχει ιδιαίτερη διάρκεια.
Ένα άρωμα από την Avon, το Femme EDP, το έλαβα σε κάποιο Glowbox και το τέλειωσα πολύ γρήγορα γιατί μου άρεσε πολύ.  Δεν είναι πολύ βαρύ, περιέχει κυρίως νότες λουλουδιών και είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση.
Τέλος, ένα άρωμα από την εταιρεία ZONIOU, τύπου Body Burberry, μου άρεσε αρκετά αλλά δεν είχε τρομερή διάρκεια πάνω μου. Το βρήκα όμως αρκετά πρακτικό και το είχα συνέχεια στην τσάντα μου για φρεσκάρισμα του αρώματος μέσα στην μέρα.

Αυτές ήταν οι πρώτες άδειες συσκευασίες από προϊόντα φροντίδας σώματός. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Θα ακολουθήσει ανάρτηση με empties από hair care. Σας υπενθυμίζω και το giveaway με βερνίκια Essie που τρέχει εδώ και περιμένω με ανυπομονησία τις συμμετοχές σας.

Σας εύχομαι καλή εβδομάδα και να περνάτε όμορφα!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου