Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

November Beauty Pick-Me-Ups

Γεια σας, γεια σας κορίτσια! Τελευταία δεν είμαι τόσο συνεπής στις αναρτήσεις με αγαπημένα του μήνα αλλά σήμερα επανέρχομαι για να σας παρουσιάσω τα προϊόντα που με ενθουσίασαν και χρησιμοποίησα συνέχεια το μήνα Νοέμβριο.

November 2016 Beauty Favorites
November 2016 Beauty Favorites

Για την Colourpop και τα lipsticks της σας έχω μιλήσει και παλιότερα (δείτε εδώ). Αυτό το μήνα αγόρασα μερικά ακόμα από τη σειρά των ultra matte και ultra satin. Οι αποχρώσεις Beeper και Baracuda ήταν αυτές που αγάπησα και φόρεσα περισσότερο.

Colourpop Ultra Matte Lips in Beeper, Ultra Satin Lips in Baraccuda, Blush in Birthday Suit, Highlighter in Lunch Money
Colourpop Ultra Matte Lips in Beeper, Ultra Satin Lips in Baraccuda, Blush in Birthday Suit, Highlighter in Lunch Money

Επίσης, δοκίμασα για πρώτη φορά και κάποια blush και highlighters από Coloupop και ξεχώρισα την απόχρωση Birthday Suit, ένα πολύ όμορφο baby pink ρουζάκι και την απόχρωση Lunch Money, ένα highlighter που λάτρεψα γιατί ταιριάζει στη δική μου ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και δίνει τόσο διακριτική λάμψη που μπορείς να το φοράς άνετα και τα πρωινά.

Colourpop Swatches L-R: Blush in Birthday Suit, Highlighter in Lunch Money, Beeper and Baracuda Lipsticks
Colourpop Swatches L-R: Blush in Birthday Suit, Highlighter in Lunch Money, Beeper and Baracuda Lipsticks

Και ερχόμαστε στην αγαπημένη μου CC κρέμα για αυτή την περίοδο και για αρκετό καιρό ακόμα. Έχω δυο τρεις ΒΒ/CC ανοιγμένες αλλά τελευταία όλο και πιο συχνά το χέρι μου πάει στην CC Complete Cream από την αγαπημένη και ελληνική Youth Lab. Εκεί που έψαχνα στη μακρινή Ανατολή και συγκεκριμένα στην Κορέα να βρω την καλύτερη CC κρέμα, τελικά την ανακάλυψα στο ίδιο μου το σπίτι. Την είχα δοκιμάσει σε travel size και είχα εντυπωσιαστεί τόσο πολύ που έπρεπε να την αποκτήσω. Μέτρια προς ελαφριά κάλυψη, υπέροχο ματ τελείωμα, φυσικό αποτέλεσμα και μεγάλη διάρκεια είναι ο συνδυασμός που κάνει τόσο τέλεια αυτή την CC κρέμα. Το χρώμα της δεν είναι ιδανικό για όλες τις επιδερμίδες, μπορείς να το χαρακτηρίσεις ένα medium neutral που όμως μπορεί να προσαρμοστεί με τη βοήθεια κάποιας πούδρας με χρώμα. Ευτυχώς σε εμένα ταίριαξε σχεδόν απόλυτα η απόχρωση.

Youth Lab CC Complete Cream
Youth Lab CC Complete Cream

Ένα ακόμα προϊόν από την Youth Lab με εντυπωσίασε αυτό το μήνα και αυτό δεν είναι άλλο από το Fresh Cleansing Water. Για άλλη μια φορά η Youth Lab έκανε το θαύμα της και έφτιαξε ένα προϊόν ανταγωνιστικό και αντάξιο του πιο cult προϊόντος ομορφιάς που υπάρχει στον πλανήτη, του νερού micellaire της Bioderma. Η αφαίρεση του μακιγιάζ γίνεται παιχνίδι, εύκολα και γρήγορα αφαιρείται το makeup, χωρίς να ερεθίζονται τα μάτια ή το δέρμα.

Youth Lab Fresh Cleansing Water
Youth Lab Fresh Cleansing Water

Για τα beauty boxes του Lookfantastic σας έχω μιλήσει σε παλιότερες αναρτήσεις. Σε ένα από τα πρόσφατα κουτιά έλαβα το μυθικό Mythic Oil της L'oreal Professionel και απορώ πως μου είχε ξεφύγει τόσο καιρό. Ένα λαδάκι με απίστευτο άρωμα που κάνει τα μαλλιά ανάλαφρα και απαλά, απαλλαγμένα από το φριζάρισμα και με υγιείς άκρες. Μυθικό!

L'oreal Mythic Oil
L'oreal Mythic Oil

Μια από τις αγαπημένες μου ελληνικές εταιρείες που ποτέ δε λείπει από το μπάνιο μου είναι η Yellow Rose. Αυτό το μήνα σχεδόν τελείωσα ένα εξαιρετικό σέρουμ, το Collagen2 Beauty Elixir και έχω να πω για ακόμα μια φορά τα καλύτερα. Λεπτόρρευστη υφή, υπέροχο και διακριτικό άρωμα λουλουδιών και ένας δυνατός συνδυασμός από συστατικά όπως φυσικό κολλαγόνο, fillers κολλαγόνου, βλαστοκύτταρα και νέκταρ λουλουδιών αλλά και υαλουρονικό οξύ, όλα αυτά συγκεντρώνονται μέσα σε ένα πολυτελές λευκό μπουκάλι που χαρίζει στο δέρμα σου λάμψη, σφριγηλότητα και απαλότητα από τις πρώτες κιόλας χρήσεις.

Yellow Rose Collagen2 Beauty Elixir
Yellow Rose Collagen2 Beauty Elixir

Όταν γίνεται τόσο μόδα δε μπορείς να μη το δοκιμάσεις. Δε μπορεί να μην έχετε πάρει χαμπάρι για το χαμό που έχει γίνει με τα Oval Brushes. Η ιδέα και το design ξεκίνησε από τον Matthew Waitesmith ο οποίος σχεδίασε το 2013 μια τριάδα από πινέλα μακιγιάζ που έμοιαζαν με οδοντόβουρτσες για τη σειρά MasterClass της MAC Cosmetics. Μετά από ένα χρόνο ο ίδιος δημιούργησε μια δική του εταιρεία, την γνωστή σε όλες μας Artis, κυκλοφορώντας πλέον τη δική του σειρά με υπερπολυτελή οβάλ πινέλα που θύμιζαν έργα μοντέρνας τέχνης. Τη συνέχεια τη γνωρίζουμε όλες, τα πανάκριβα αυτά πινέλα βρίσκονται πλέον στις πρώτες θέσεις στην wishlist κάθε beauty addict. Σίγουρα όμως η τεχνογνωσία διαδίδεται και από τότε έχουν κυκλοφορήσει άπειρα αντίστοιχα προϊόντα στην αγορά που έχουν λογική τιμή και είναι εξίσου αποτελεσματικά. Έτσι και εγώ, θέλοντας να δω γιατί γίνεται αυτός ο ντόρος με αυτά τα πινέλα, ξεκίνησα τις δοκιμές με ένα σχετικά οικονομικό οβάλ πινέλο, το Studio 950 Oval Multipurpose Brush της Bdellium Tools. Το αγόρασα από το Beautybay γύρω στα 14€ (αργότερα είδα ότι το είχε και στο iherb κάπου στα 12€). Από τότε το χρησιμοποιώ συνέχεια και ποτέ δεν το άφησα πάρα μόνο για να το πλύνω. Το έχω αγαπήσει τόσο πολύ που έχω βάλει στην άκρη το αγαπημένο μου Beautyblender το οποίο έχω κρατήσει μόνο για σετάρισμα στο τέλος.

Bdellium Tools Studio 950 Oval Multipurpose Brush
Bdellium Tools Studio 950 Oval Multipurpose Brush

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα του Νοεμβρίου. Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά; Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου