Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

June Beauty Pick-Me-Ups

Γεια σας, γεια σας κορίτσια! Καθυστερημένη, όπως πάντα, έρχομαι σήμερα να σας παρουσιάσω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε. Ο Ιούνιος ήταν γενικά ένας δροσερός μήνας και μόνο κατά το τέλος του μας θύμισε (για τα καλά όμως!) ότι μπήκε το καλοκαίρι.

June Beauty Favorites
June Beauty Favorites

Αυτή την περίοδο χρησιμοποίησα ελάχιστα προϊόντα μακιγιάζ και επικέντρωσα περισσότερο στην περιποίηση προσώπου. Πάμε να δούμε λοιπόν ποια προϊόντα μου έκαναν εντύπωση.

  • Murad Pore Reform Skin Smoothing Polish
Έχετε πλέον καταλάβει ότι είμαι φανατική του skincare και ότι έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα απολεπιστικά προϊόντα. Αυτήν την περίοδο λοιπόν, δοκιμάζω και έχω αγαπήσει το Skin Smoothing Polish της εταιρείας Murad από τη σειρά Pore Reform. Είναι ένα προϊόν με πολύ διακριτικό φραουλένιο άρωμα που κάνει τέλεια δουλειά, αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα και αφήνει το πρόσωπο απαλό και λείο. Έχει παχύρρευστη σύσταση και οι μικρόκοκκοι που περιέχει δεν ερεθίζουν το δέρμα έτσι μπορείς να το χρησιμοποιείς άφοβα 3-4 φορές την εβδομάδα. Αν και είναι λίγο ακριβούτσικο χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να απλωθεί σε ολόκληρο το πρόσωπο και το λαιμό. Το χρησιμοποιώ περίπου ένα μήνα, σχεδόν μέρα πάρα μέρα και δείτε στη φωτο που έχει φτάσει το σωληνάριο. Η Murad είναι εγγύηση και δε με έχει απογοητεύσει ποτέ!

Murad Pore Reform Skin Smoothing Polish
Murad Pore Reform Skin Smoothing Polish

  • Frezyderm Cream Booster - Skin Restart Vit A
Άλλη μια εταιρεία που υπεραγαπώ είναι η ελληνική Frezyderm. Πρόσφατα, με τη συμμετοχή μου σε ένα διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τις Skingurus, μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω ένα νέο προϊόν που σύντομα κυκλοφορεί και που κατά τη γνώμη μου θα αγαπηθεί πολύ. Η Frezyderm λοιπόν δημιούργησε μια σειρά από 10ημερες θεραπείες για διάφορες ανάγκες του προσώπου και σε μένα έτυχε να δοκιμάσω την θεραπεία με βιταμίνη Α. Η θεραπεία τελείωσε μέσα στον Ιούνιο και έχω να πω τα καλύτερα για αυτή αλλά όχι εδώ, θα δείτε σύντομα το review μου σε σχετική ανάρτηση από τις skingurus.

Frezyderm Cream Booster - Skin Restart Vit A
Frezyderm Cream Booster - Skin Restart Vit A

  • James Read H2O Tan Mist
Έχω αποφασίσει εδώ και χρόνια να προστατεύω όσο μπορώ το πρόσωπο μου από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Ήθελα πάντα όμως να δείχνω ηλιοκαμένη και το κατάφερνα με άφθονο μπρόνζερ. Απέφευγα τις κρέμες αυτο-μαυρίσματος γιατί οι περισσότερες ήθελαν ιδιαίτερη προσοχή στην εφαρμογή και το αποτέλεσμα ήταν αμφίβολο. Όλα αυτά όμως μέχρι να γνωρίσω αυτό το θαυματουργό προϊόν από ένα αγγλικό brand που έλαβα στο κουτάκι του Lookfantastic. Το H2O Tan Mist του James Read, ενός από τους πιο διάσημους ειδικούς στο self-tan, είναι ένα spray το οποίο στη σύσταση και στην υφή μοιάζει με ένα συνηθισμένο toner mist. Απλώνεται με ένα-δυο φσστ σε πρόσωπο και λαιμό και στεγνώνει σχεδόν αμέσως χωρίς να κολλάει. Μετά από μια μόνο χρήση βλέπεις κιόλας διαφορά στον τόνο του δέρματος σου. Είναι ίσως το μοναδικό προϊόν από τα beautyboxes του Lookfantastic που θα αναζητήσω σίγουρα και σε full size.

James Read Gradual Tan Mist
James Read H2O Gradual Tan Mist


  • Sebastian Professional Texturizer Flexible Bodifying-liquigel
Ήταν, είναι και θα είναι το πιο αγαπημένο μου gel για τα μαλλιά. Το δοκίμασα πρώτη φορά πριν από 15 χρόνια και ξετρελάθηκα. Έκτοτε, έχω δοκιμάσει άπειρα προϊόντα styling και δεν έχω συναντήσει καλύτερο για τα σπαστά μαλλιά μου. Δίνει νεύρο στις μπούκλες μου χωρίς να τις κοκαλώνει, ελέγχει το φριζάρισμα και μυρίζει υπέροχα. Μοναδικό αρνητικό είναι η ακριβούτσικη τιμή του, αλλιώς θα είχα σταματήσει την αναζήτηση και θα αγόραζα μόνο αυτό. 

Sebastian Professional Texturizer Flexible Bodifying-liquigel
Sebastian Professional Texturizer Flexible Bodifying-liquigel

  • L'oreal Professionel Hair Touch Up
Ένα προϊόν που έχει κυκλοφορήσει εδώ και καιρό αλλά δεν έτυχε να το δοκιμάσω είναι το Hair TouchUp της L'oreal Professionel. Είναι πάρα πολύ βολικό για μένα αλλά και για όποια δεν έχει πολύ χρόνο και θέλει ανάμεσα στις κανονικές βαφές να καμουφλάρει κάπως τις λευκές ρίζες στο στεφάνι ώστε να φαίνεται πάντα περιποιημένη. Το προϊόν αυτό το βρίσκεις μόνο σε κομμωτήρια ή σε καταστήματα με είδη κομμωτηρίου, υπάρχει φυσικά και η εναλλακτική που είναι πιο εύκολα προσβάσιμη (hondos, sephora), από τη L'oreal Paris, το Magic Retouch.

L'oreal Professionel Hair Touch Up
L'oreal Professionel Hair Touch Up

  • Essie Summer 2017
Η Essie μας άνοιξε την όρεξη για γαλλικά κρουασάν και νόστιμα μακαρόν με τη νέα της καλοκαιρινή συλλογή "S'il vous play" την οποία φυσικά και αγάπησα. Τι να πρωτοπείς, το τέλειο ιριδίζον λευκό του Sweet Souffle ή το υπέροχο μεταλλικό ροζ του "S'il vous play", όλες οι αποχρώσεις είναι μια και μια και πολύ ιδιαίτερες. Ένας συνδυασμός όμως που είδα στο instagram, τον δοκίμασα και τον λάτρεψα ήταν το λιλά του "baguette me not" και το πορτοκαλί του "fondant of you" συνδυασμένα με ματ top coat. Καλοκαιρινός έρωτας!!!

Essie Summer 2017 - Fondant of you & Baguette me Not
Essie Summer 2017 - Fondant of you & Baguette me Not

  • Tom Ford Orchid Soleil Eau de Parfum
Αν και θεωρείται καλοκαιρινό άρωμα το Orchid Soleil του Tom Ford, νομίζω ότι θα μπορούσε άνετα να φορεθεί και χειμώνα. Είναι ένα πολύ πικάντικο και μεθυστικό άρωμα που όποιοι αγαπούν τις νότες από κρίνο, ορχιδέα, κυπαρίσσι, νεράντζι και κάστανο θα το λατρέψουν.

Tom Ford Orchid Soleil
Tom Ford Orchid Soleil

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα Ιούνιο. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου