Σάββατο 4 Μαΐου 2019

April Beauty Pick-Me-Ups

Γεια σας, γεια σας κορίτσια! Πέρασαν οι γιορτές του Πάσχα, έφτασε και ο Μάης, επιστρέφω και εγώ δριμύτερη με τα αγαπημένα του Απριλίου. Αποφάσισα από εδώ και στο εξής, οι αναρτήσεις με αγαπημένα, για να είναι πιο περιεκτικές και να μην κουράζουν, να αναφέρονται σε τρία, το πολύ τέσσερα προϊόντα.

April 2019 Beauty Favourites
April 2019 Beauty Favourites

Σε αυτήν την ανάρτηση λοιπόν θα σας μιλήσω για τρία προϊόντα που τον τελευταίο μήνα χρησιμοποιώ καθημερινά και πλέον δε μπορώ να τα αποχωριστώ. Ο συνδυασμός τους με έχει ενθουσιάσει τόσο πολύ που εδώ και κάποιες εβδομάδες έχω σταματήσει να φοράω foundation. Πάμε να τα δούμε αναλυτικότερα:

Estee Lauder Perfectionist [CP +R]
Estee Lauder Perfectionist [CP +R]
  • Estee Lauder Perfectionist [CP +R]
Μετά τον πρωινό, σχετικά βιαστικό καθαρισμό και τόνωση προχωράω στην περιποίηση και αφού βάλω κάποιο σέρουμ στην συνέχεια χρησιμοποιώ την Perfectionist της Estee Lauder. Τι θεϊκό προϊόν! Γενικά, δεν τα πάω καλά με τα προϊόντα περιποίησης της Estee Lauder, ο,τι έχω δοκιμάσει δεν έχει ταιριάξει στην επιδερμίδα μου και δε μου έχει προσφέρει κάτι παραπάνω που να δικαιολογεί την αρκετά υψηλή τιμή του. Όμως αυτός ο ορός είναι το κάτι άλλο. Καταρχάς δεν ξέρω γιατί αποκαλείται ορός αφού η σύσταση του είναι αρκετά παχύρρευστη, σαν ελαφριά ενυδατική. Κατά αυτόν τον τρόπο την χρησιμοποιώ και εγώ και έχω ενθουσιαστεί με τα αποτελέσματα. Είναι η ιδανική κρέμα ημέρας για λιπαρές επιδερμίδες που μοιάζει με primer καθώς αφήνει λείο, ματ τελείωμα στο δέρμα και σβησμένους πόρους. Το πρόσωπο είναι έτοιμο για makeup ή για no-makeup.

Dr Jart+ Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30
Dr Jart+ Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30
  • Dr Jart+ Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30
Πάμε λοιπόν μετά στη βάση. Ή και όχι, χάρη σε αυτό το θαυματουργό προϊόν από την Dr Jart+! Για την εταιρεία σας έχω μιλήσει πολύ παλιότερα (δείτε εδώ), όταν αναζητούσα ανάμεσα στα κορεάτικα brands να βρω την τέλεια κρέμα ΒΒ. Τη Dr Jart+ την βρίσκεις πλέον στα Sephora και φυσικά μπορείς να δοκιμάσεις κάποια από τις άπειρες sheet masks της ή ένα προϊόν από την εξαιρετική σειρά Cicapair, μια σειρά με θεραπείες για την ερυθρότητα.  Βασικό συστατικό της Cicapair, το θαυματουργό Cica ή Centella Asiatica ή αλλιώς Tiger Grass, το φυτό πάνω στο οποίο τρίβονται οι τίγρεις για να επουλώσουν τις πληγές τους, ένα φυτό με αντιφλεγμονώδεις και αναπλαστικές ιδιότητες. Η κρέμα Cicapair όμως προχωράει παραπέρα, δεν θεραπεύει μόνο χάρη στο Tiger Grass, προσφέρει και μια ελαφριά κάλυψη στην ερυθρότητα καθώς το πράσινο χρώμα της εξουδετερώνει τις κοκκινίλες, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει αντηλιακή προστασία SPF30.

Milk Makeup Lip + Cheek in Werk
Milk Makeup Lip + Cheek in Werk
  • Milk Makeup Lip + Cheek
Μια φίλη μου πήγε Λονδίνο και έτσι έφτασαν στα χέρια μου κάποια προϊόντα από την πολυπόθητη Milk Makeup που δυστυχώς δεν στέλνει ακόμα Ελλάδα. Μέχρι τώρα ο,τι έχω δοκιμάσει από την εταιρεία, primer, bronzer, highlighter, mascara, είναι εξαιρετικά. Εκείνο όμως που έχω ερωτευθεί τρελά είναι το ρουζ/κραγιόν σε στικ στην απόχρωση Werk. Αν αγαπάς τα κρεμώδη ρουζ τότε σίγουρα θα λατρέψεις αυτό το πολύ εύχρηστο προϊόν που απορροφάται αμέσως χάρη στην τεχνολογία Milk Melt και σου χαρίζει μάγουλα ροδαλά χωρίς να γυαλίζουν ή να κολλάνε, ενώ μπορείς να δώσεις την ένταση που εσύ θέλεις προσθέτοντας επιπλέον στρώσεις. Το απλώνω με πινέλο αλλά και με τα δάκτυλα όταν είμαι έξω και θέλω να φρεσκαριστώ. Εννοείται πως έχει πλέον μόνιμη θέση στην τσάντα μου. (Update 10/9/2019: Η εταιρεία Milk Makeup έφτασε στα ελληνικά Sephora και μπορείς πλέον να δοκιμάσεις το υπέροχο αυτό ρουζ).

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα του Απριλίου. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου