Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Travelling to Naxos and Sampling Goodies!!!

Αααχ, ήρθε το φθινόπωρο! Οι πρώτες βροχούλες έκαναν την εμφάνιση τους αρκετά δυναμικά αυτή την εβδομάδα θυμίζοντας μας ότι έρχεται ο χειμώνας! Εγώ πάλι, ως συνήθως κάπως ετεροχρονισμένα, έρχομαι με αυτή την ανάρτηση να θυμηθώ λίγο το καλοκαίρι που μας πέρασε και να ανασύρω κάποιες αναμνήσεις από τις καλοκαιρινές διακοπές μου στο όμορφο νησί της Νάξου!


Naxos port
Naxos port

Τέλη Αυγούστου λοιπόν κατάφερα να δραπετεύσω στη Νάξο για ολιγοήμερες διακοπές. Η Νάξος είναι ένα κυκλαδίτικο νησί στο οποίο θα τα βρείτε όλα! Και άπειρες παραλίες και έντονη νυχτερινή ζωή και καλό (και οικονομικό) φαγητό. Είναι ένα νησί που έμεινε στην καρδιά μου και σίγουρα θα επισκεφτώ ξανά. Ερωτεύτηκα τις απέραντες της παραλίες με τις χρυσές αμμουδιές, την ερωτική Χώρα με το επιβλητικό κάστρο της αλλά και τα γραφικά ορεινά χωριά της.


Naxos beauties, beaches and little villages
Naxos beauties, beaches and little villages

Δε θα πω περισσότερα για τις διακοπές μου στην Νάξο και θα προχωρήσω, όπως σας έχω συνηθίσει, στα προϊόντα/samples που δοκίμασα σε αυτό το ταξίδι.


Samples tested and reviewed
Samples tested and reviewed

Garnier Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ Micellaire
Έχοντας διαβάσει άπειρες καλές κριτικές γι αυτά τα μαντηλάκια, ε τελικά υπέκυψα και εγώ και τα αγόρασα. Ενώ γενικά ακολουθώ ευλαβικά τη ρουτίνα καθαρισμού μου, ακόμα και όταν είμαι πολύ κουρασμένη, σε κάτι τέτοια ταξίδια χρησιμοποιώ μαντηλάκια οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία να τα δοκιμάσω. Μπορώ να πω ότι πρώτη φορά ενθουσιάστηκα τόσο που και επιστρέφοντας στη βάση μου δεν είναι λίγες οι φορές που κατέφυγα σε αυτά χωρίς καθόλου τύψεις που παρέκκλινα από τη ρουτίνα μου. Είναι πολύ απαλά, δεν ερεθίζουν καθόλου το πρόσωπο και τα μάτια και το μόνο που μπορώ να τους καταλογίσω ως αρνητικό είναι ότι χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια για την αφαίρεση της μάσκαρας (ΟΚ, δεν έχω δοκιμάσει και κανένα μαντηλάκι που να τα καταφέρνει τέλεια σε αυτόν τον τομέα!). Οπότε σίγουρα θα τα αναζητήσω πάλι, ειδικότερα όταν τα δίνει αρκετά συχνά η Garnier σε προσφορά 1+1.


Garnier Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ Micellaire
Garnier Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ Micellaire

Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Cleanser
Ένα πολύ αποτελεσματικό καθαριστικό προσώπου, ειδικό για λιπαρές επιδερμίδες από την αγαπημένη Kiehl's. Πολύ μικρή ποσότητα κάνει απίστευτο αφρό, να φανταστείτε ότι αυτό το sample μου έφτασε για 5 χρήσεις και ίσως να έφτανε και για περισσότερες αν ήξερα από την αρχή ότι λίγο είναι αρκετό. Δυστυχώς όμως, αν και καθάριζε εξαιρετικά, άφηνε πολύ ξηρό το πρόσωπο μου, ειδικά στα ζυγωματικά. Το συστήνω παρόλα αυτά ανεπιφύλακτα στις πολύ λιπαρές επιδερμίδες. 


Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Cleanser
Kiehl's Ultra Facial Oil-Free Cleanser

Loreal Revitalift Magic Blur
Η L'oreal, αφού κυκλοφόρησε την επιτυχημένη σειρά Miracle Blur, με μια τεχνολογία που δημιουργεί ένα blurring effect, ένα επιφανειακό "σβήσιμο" δηλαδή στις ρυτίδες και στους πόρους της επιδερμίδας, συνέχισε κυκλοφορώντας και μια σειρά που, εκτός από αυτό το χαρακτηριστικό, έχει και αντιγηραντική δράση. Η κρέμα Revitalift Magic Blur, αρκετά παχύρρευστη στην υφή, απλώνεται σχετικά εύκολα και λειτουργεί πράγματι σαν primer κρύβοντας τους πόρους, όμως, για την επιδερμίδα μου που δεν αντέχει και πολύ τις σιλικόνες, δεν είναι η ιδανική κρέμα. Είναι τόσο σιλικονούχα η σύσταση της που, όταν απλώνω foundation ή BB, βλέπω μικρά κομματάκια να μαζεύονται στα μάγουλα. Ίσως χρειαζόταν να την αφήνω περισσότερη ώρα να απορροφηθεί αλλά και πάλι...


Loreal Revitalift Magic Blur
Loreal Revitalift Magic Blur

Lierac Magnificence Day & Night Melt in Cream Gel
Μια κρέμα από την αντιγηραντική σειρά Magnificence της Lierac η οποία έχει και αυτή blurring effect και σιλικόνη όμως ουαου, καμία σχέση με την κρέμα της L'oreal. Πολύ πιο λεπτόρρευστη, με υπέροχο άρωμα, άμεση απορρόφηση, ορατή βελτίωση της εμφάνισης των πόρων και βελούδινο αποτέλεσμα. Είναι σίγουρα μια κρέμα που θα αναζητήσω σε κάποιο online φαρμακείο, έχουν μάλιστα τόσο καλές εκπτώσεις στα Lierac που φτάνει τελικά να κοστίζει σχεδόν όσο αυτή της Loreal.


Lierac Magnificence Day & Night Melt in Cream Gel
Lierac Magnificence Day & Night Melt in Cream Gel

Carroten CC Dream Skin multi-corrector
Αυτή η κρέμα έχει πολύ ωραία υφή και φανταστικό άρωμα, αυτό των αντηλιακών της Carroten που τόσο αγαπάμε. Όπως και οι περισσότερες CC, δεν μου παρείχε μεγάλη κάλυψη, έδινε όμως μια ομοιομορφία στο χρώμα, έσβηνε τις κοκκινίλες και φυσικά ο εξαιρετικά υψηλός δείκτης προστασίας της ήταν ιδανικός για βόλτες στο λιμάνι και στα χωριά της  Νάξου εκείνες τις ζεστές μέρες του Αυγούστου.


Carroten CC Dream Skin multi-corrector
Carroten CC Dream Skin multi-corrector

Korres After-Sun Face Cream Yoghurt
Δοκίμασα και αυτό το sample της after-sun με γιαούρτι από τον Κορρέ. Δεν συνηθίζω να κάθομαι πολύ στον ήλιο, προτιμώ την σκιά της ομπρέλας οπότε το πρόσωπο μου δεν είχε ιδιαίτερη ανάγκη από μια after-sun. Παρόλα αυτά, η κρέμα αυτή μου έδωσε μια αίσθηση δροσιάς και αρκετή ενυδάτωση (ίσως λίγο παραπάνω από όση χρειαζόμουν). Σίγουρα σε περίπτωση που είχα εκτεθεί αρκετά στον ήλιο θα την είχα εκτιμήσει περισσότερο.


Korres After-Sun Face Cream Yoghurt
Korres After-Sun Face Cream Yoghurt

Jurlique Multi-Correcting Day Cream
Μια κρέμα ημέρας από τη Jurlique για την οποία δε μπορώ να πω και πολλά για τις αντιγηραντικές της ιδιότητες αφού το δείγμα ήταν αρκετό μόνο για δυο εφαρμογές. Από πλευράς υφής δε με εντυπωσίασε, κλασσική παχύρρευστη κρέμα, αρκετά θρεπτική και πλούσια σε ενυδάτωση, μάλλον βαριά για τη δική μου επιδερμίδα, περισσότερο ιδανική για αρκετά ξηρές επιδερμίδες.


Jurlique Multi-Correcting Day Cream
Jurlique Multi-Correcting Day Cream

Nourish Skincare Argan Skin Renew
Αυτή την κρέμα τη λάτρεψα, ήταν το καλύτερο προϊόν που δοκίμασα σε αυτήν την εκδρομή. Την είχα λάβει σε ένα παλιό Glowbox και δεν την είχα δοκιμάσει τόσο καιρό γιατί μου φαινόταν βαριά για τη μεικτή επιδερμίδα μου που ειδικά το καλοκαίρι γίνεται αρκετά πιο λιπαρή. Είπα λοιπόν να τη δοκιμάσω σαν κρέμα νυχτός για να δω πως δουλεύει. Τι να πρωτοπώ, αν και παχύρρευστη, απλώνεται πανεύκολα και απορροφάται αμέσως δίνοντας μια βελούδινη υφή στο πρόσωπο χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Αυτό το τελευταίο μάλιστα είναι αυτό που με έκανε να αγαπήσω αυτήν την κρέμα καθώς επίσης το γεγονός ότι δεν μου προκάλεσε κανένα ερεθισμό ή ακμή. Είναι ένα προϊόν που σίγουρα θα αγοράσω σε full size.


Nourish Skincare Argan Skin Renew
Nourish Skincare Argan Skin Renew

Ουφ, βγήκε λίγο μακροσκελής αυτή η ανάρτηση, ελπίζω να μην σας κούρασα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Που περάσατε τις διακοπές σας; Περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλια σας. 


View to Portara, Naxos in the sunset
View to Portara, Naxos in the sunset

Μην ξεχνάτε το διαγωνισμούλη που τρέχει ακόμα με τα βερνίκια της Essie. Λίγες μέρες έμειναν μέχρι την λήξη. Φιλιά και να περνάτε όμορφα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου