Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

August Beauty Pick-Me-Ups

Γεια σας, γεια σας κορίτσια. Δε θα σας πω καλό χειμώνα και όλα αυτά τα δυσοίωνα γιατί τίποτα δε δείχνει ότι αλλάξαμε εποχή εκτός ίσως από το γεγονός ότι η μέρα έχει μικρύνει αρκετά. Εύχομαι σε όλους λοιπόν καλή επάνοδο στην καθημερινότητα και στην κανονικότητα της πόλης και καλή δύναμη για νέα ξεκινήματα σε όσους επιχειρούν κάτι καινούργιο είτε σε εργασία, είτε σε σπουδές.

Στον απόηχο του καλοκαιριού θέλω να σας μιλήσω για κάποια προϊόντα σώματος που αγάπησα ιδιαίτερα και χρησιμοποίησα μέχρι εξάντλησης στις διακοπές μου. Όποια τα έχει δοκιμάσει είμαι σίγουρη ότι θα συμφωνήσει απολύτως μαζί μου πως πρόκειται για προϊόντα που "φωνάζουν" καλοκαίρι. Πάμε να τα δούμε!


August Beauty Favorites
August Beauty Favorites


  • Nuxe Huile Prodigieuse Florale

Τι να πει κανείς για αυτό το μυθικό λάδι; Μυθικό και μεθυστικό, το Huile Prodigieuse της Nuxe είναι πιστός ακόλουθος στις καλοκαιρινές εξορμήσεις μου και όχι μόνο. Πρόσφατα η Nuxe έκανε την έκπληξη παρουσιάζοντας μια καινούργια εκδοχή του κλασσικού huile prodigieuse με νέο φλοράλ άρωμα. Δεν έχασα λοιπόν την ευκαιρία να το δοκιμάσω, έχοντας τη σιγουριά ότι δεν πρόκειται να με απογοητεύσει. Η βεβαιότητα μου επαληθεύτηκε φυσικά και έτσι βρήκα καινούργιο αγαπημένο ξηρό λάδι. Δε θα αναφερθώ στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος καθώς τα έχω αναλύσει σε προηγούμενες αναρτήσεις, θα μιλήσω μόνο για το νέο μοναδικό και ντελικάτο του άρωμα. Εμπλουτισμένο με νότες γκρέιπφρουτ, μανόλιας και μασκ, χαρίζει στο σώμα μου ένα υπέροχο άρωμα που διαρκεί. Αγαπώ να το βάζω και στα μαλλιά μου, μετά το λούσιμο τόσο γιατί τα ενυδατώνει καθώς, όπως και το κλασσικό huile prodigieuse, περιέχει θρεπτικά αιθέρια έλαια από tsubaki, argan, macadamia, μπουράντζα, καμέλια, φουντούκι και αμύγδαλο, όσο γιατί μυρίζουν καθαριότητα μέχρι το επόμενο λούσιμο. Λατρεμένο!

Nuxe Huile Prodigieuse Florale
Nuxe Huile Prodigieuse Florale

  • Caudalie Beautifying Sun Care Oil SPF30
Φέτος, είπα να αλλάξω την αντηλιακή μου προστασία, να αφήσω το κλασσικό και αγαπημένο μου αντηλιακό λάδι της Nuxe και να δοκιμάσω τη νέα αντηλιακή σειρά της Caudalie. Πήρα λοιπόν το Caudalie Beautifying Suncare Oil, ένα λάδι με SPF30. Ονειρεμένο άρωμα που μοιάζει θα έλεγα αρκετά με το άρωμα των αντηλιακών της Nuxe κυρίως λόγω της Ταϊτινής γαρδένιας που περιέχουν και τα δυο. Παρόλα αυτά, η σύσταση του είναι τόσο λεπτόρρευστη που κάνει την εφαρμογή πανεύκολη, απορροφάται πολύ πιο γρήγορα και δεν αφήνει ίχνη λιπαρότητας όπως γίνεται με τα περισσότερα αντηλιακά λάδια, ενώ αφήνει ένα σατινέ τελείωμα και την επιδερμίδα μου απίστευτα ενυδατωμένη ακόμα και μετά από 2-3 βουτιές. Το βαποριζατέρ του μπουκαλιού δουλεύει τέλεια μέχρι την τελευταία σταγόνα και αυτό είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που εκτίμησα ιδιαίτερα σε αυτό το προϊόν. Πραγματικά έχω συναντήσει τόσα αποτυχημένα αντηλιακά στο θέμα του βαποριζατέρ, που θεωρώ ότι αξίζει να το επισημάνω. Αν το λάδι της Nuxe με άφησε ικανοποιημένη, το λάδι της Caudalie με άφησε κατενθουσιασμένη.

Caudalie Beautifying Sun Care Oil SPF30
Caudalie Beautifying Sun Care Oil SPF30

  • Nuxe Sun Refreshing After-Sun Lotion
Κάποιες παλιές αγάπες όμως δεν ξεχνιούνται. Έτσι και φέτος δε μπόρεσα να αντισταθώ στην after sun lotion σώματος της Nuxe. Αγαπημένη λοσιόν που είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείς μετά από κάθε ντους αν θέλεις να διατηρήσεις λίγο παραπάνω το μαύρισμα το οποίο αγωνίστηκες για να αποκτήσεις. Τη φοράς και αμέσως νιώθεις το δέρμα σου πιο δροσερό και πιο ενυδατωμένο ενώ ταυτόχρονα το άρωμα του κλασσικού huile prodigieuse σε ταξιδεύει πίσω στις ηλιόλουστες παραλίες που μόλις άφησες. Η λοσιόν έχει λεπτόρρευστη σύνθεση και απορροφάται αμέσως ενώ προτείνεται η χρήση της και στο πρόσωπο.

Nuxe Sun Refreshing After-Sun Lotion
Nuxe Sun Refreshing After-Sun Lotion

  • Estee Lauder Bronze Goddess Eau de Parfum
Δεν υπάρχει πιο ανάλαφρο και πιο σαγηνευτικό άρωμα από το Bronze Goddess της Estee Lauder. Είχα το eau fraiche που είναι ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες γιατί περιέχει λιγότερο αλκοόλ αλλά πρόσφατα είχε βγει το eau de parfum με 50% έκπτωση στα sephora και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία. Νότες από περγαμόντο, κεχριμπάρι, tiare, βανίλια και καρύδα συνθέτουν ένα άρωμα που μυρίζει καλοκαίρι. Το φοράω τα βράδια και νιώθω ότι κουβαλάω μαζί μου τον ήλιο και τη θάλασσα και θα το φοράω και το χειμώνα για να αισθάνομαι πιο κοντά στο καλοκαίρι που έρχεται.

Estee Lauder Bronze Goddess Eau de Parfum
Estee Lauder Bronze Goddess Eau de Parfum

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα προϊόντα που με συνόδεψαν στις διακοπές μου. Εσείς ποια προϊόντα σώματος αγαπήσατε αυτό το καλοκαίρι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου