Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

August Beauty Pick-Me-Ups and Habbits

Γεια σας κορίτσια! Ε ναι λοιπόν, επέστρεψα και εγώ στη βάση μου. Καλή νέα σεζόν σας εύχομαι, γεμάτη νέα ξεκινήματα και όμορφες αναμνήσεις από ένα επεισοδιακό μεν αλλά πάντα λατρεμένο καλοκαίρι. Μπαίνουμε σιγά σιγά στους καθημερινούς μας ρυθμούς και έτσι και εγώ, λίγο καθυστερημένα λόγω προσαρμογής, έχω να σας παρουσιάσω τα προϊόντα που αγάπησα μέσα στον Αύγουστο.


August favorites
August favorites


Πάμε λοιπόν να δούμε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα το μήνα αυτό που μας πέρασε.



Phyto Plage Protective Sun Oil and Michael Van Clarke 3'' more inches Pre-wash Treatment
Phyto Plage Protective Sun Oil and Michael Van Clarke 3'' more inches Pre-wash Treatment

Phyto Plage Protective Sun Oil + Michael Van Clarke 3'' more inches Pre-wash Treatment
Με τον ήλιο και το αλάτι της θάλασσας, τα μαλλιά μου δεν τα πάνε και τόσο καλά αλλά χρησιμοποιώντας αυτόν τον συνδυασμό κατάφερα αυτό το καλοκαίρι να έχω απαλά και λαμπερά μαλλιά. Το Phyto Plage Sun Oil είναι ένα προϊόν που πρέπει να βρίσκεται σε κάθε τσάντα θαλάσσης και το υπερ-αγαπώ γιατί διατηρεί την υφή και το χρώμα των μαλλιών μου σε καλή κατάσταση. Η μεγαλύτερη μου ανακάλυψη όμως ήταν η κρέμα του Michael Van Clarke που ανήκει στην κατηγορία των pre-wash treatments (όπως και το αγαπημένο Elasticizer του Philip Kingsley). Μπορείς λοιπόν να το χρησιμοποιήσεις πριν πας για μπάνιο στη θάλασσα και να το αφήσεις όλη τη μέρα μέχρι να λούσεις κανονικά τα μαλλιά σου μετά το μπάνιο. Απλά τέλειο, τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά μετά από κάθε εφαρμογή!


36 Dare it nude by Essence and 150 Mauve Kiss by Maybelline
36 Dare it nude by Essence and 150 Mauve Kiss by Maybelline

Νude nail polish
Πάντα είχα πρόβλημα το καλοκαίρι στην επιλογή του χρώματος για τα νύχια των χεριών μου. Δε μου αρέσει να τα βάφω στο ίδιο χρώμα με τα νύχια των ποδιών που συνήθως είναι βαμμένα ή σε ένα αρκετά έντονο καλοκαιρινό χρώμα ή, όπως τώρα τελευταία προτιμώ, σε πολύ σκούρο (όσο και αν σε κάποιες φαίνεται παράξενο, τρελαίνομαι να βλέπω σκούρο μπορντό/μαύρο/μπλε στα πόδια το καλοκαίρι). Έτσι, μια ασφαλής λύση για τα νύχια των χεριών είναι οι nude αποχρώσεις. Τον Αύγουστο λοιπόν χρησιμοποίησα αρκετά τις αποχρώσεις 36 Dare it nude της Essence από τη σειρά gel nail polish (μαζί με τον συνδυασμό των gel base coat και gel top coat της ίδιας σειράς) και 150 Mauve Kiss της Maybelline.


Rimmel Extra Pop Lash mascara in 006 Pop Purple
Rimmel Extra Pop Lash mascara in 006 Pop Purple

Popping Lashes with Rimmel Extra Pop Lash
Λατρεύω τα χρώματα στις βλεφαρίδες το καλοκαίρι. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα αρκετά τη μάσκαρα Extra Pop Lash της Rimmel στην απόχρωση 006 Pop Purple, μια μάσκαρα με απλό βουρτσάκι που, με αρκετό χτίσιμο, δίνει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες χωρίς να κολλάνε. Ικανοποιητικό αποτέλεσμα και αρκετά οικονομική μάσκαρα.


Happy by Clinique
Happy, perfume spray by Clinique

Always "Happy" with Clinique
Ένα από τα αγαπημένα μου all-time-classic αρώματα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, είναι το Happy της Clinique. Είναι από τα αρώματα που μένουν αρκετή ώρα πάνω μου κάτι που ελάχιστα αρώματα το καταφέρνουν (για αυτό αγοράζω πάντα eau de parfum και σπάνια eau de toilette).


Olivia Body Butter (Coconut-Cream) and Garnier Body Oil Beauty Lotion
Olivia Body Butter (Coconut-Cream) and Garnier Body Oil Beauty Lotion

Olivia Body Butter (Coconut-Cream) + Garnier Body Oil Beauty Lotion
Δυο κρέμες σώματος πολύ θρεπτικές και ενυδατικές. Η κρέμα της Olivia έχει φανταστικό άρωμα καρύδας, αρκετά παχύρρευστη, αρκετά ενυδατική αλλά περισσότερο με ξετρέλανε το άρωμα της. Από την άλλη, η κρέμα της Garnier, με το ίδιο άρωμα με το λάδι σώματος της ίδιας σειράς, είναι απίστευτα ενυδατική και με έχει ενθουσιάσει τόσο που σίγουρα θα την αγοράσω ξανά. Σε κάποιες μπορεί να μην άρεσε γιατί είναι αρκετά παχύρρευστη αλλά πιστεύω ότι αξίζει να τη δοκιμάσετε μόνο για την σούπερ ενυδάτωση που προσφέρει η οποία κρατάει πάνω από μια μέρα.


Neutrogena Nourishing Foot Cream
Neutrogena Nourishing Foot Cream

Neutrogena Nourishing Foot Cream
Μια κρέμα ειδικά για τα πέλματα από την Neutrogena, αρκετά ενυδατική, μου άρεσε αρκετά αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι θα την αγοράσω πάλι γιατί περιέχει mineral oils και parabens, κάτι που δεν πρόσεξα όταν την αγόρασα.


Nivea Cellular Radiance Perfecting Fluid SPF 15
Nivea Cellular Radiance Perfecting Fluid SPF 15

Nivea Cellular Radiance Perfecting Fluid SPF 15
Έψαχνα μια ελαφριά ενυδατική για το καλοκαίρι και τη βρήκα! Η κρέμα αυτή της Nivea είναι ο,τι πρέπει για κάθε μέρα, δίνει μια ανάλαφρη λάμψη και είναι τέλεια για εφαρμογή κάτω από το makeup ή την κρέμα ΒΒ.


Jurlique Herbal Recovery Advanced Serum + Mist
Jurlique Herbal Recovery Advanced Serum and Herbal Recovery Mist

Jurlique Herbal Recovery Advanced Serum + Mist
Είναι ο απόλυτος συνδυασμός, πέρασα σχεδόν όλο το καλοκαίρι χρησιμοποιώντας το σέρουμ σε συνδυασμό με το mist, πολλές φορές παραλείποντας την ενυδατική τα βράδια γιατί είναι αρκετά λιπαρό το πρόσωπο μου και αυτός ο συνδυασμός ήταν υπερ-αρκετός για να το διατηρήσει ενυδατωμένο. Έχω να πω τα καλύτερα για την Jurlique, δοκίμασα αρκετά προϊόντα της αυτό το καλοκαίρι και θα στεναχωρηθώ όταν τελειώσουν γιατί οι τιμές τους είναι αρκετά τσιμπημένες και μάλλον μόνο σε κάποια τρομερή έκπτωση θα μπορώ να τα αγοράσω πάλι.


Πάμε να δούμε και δυο τάσεις που αποφάσισα να ακολουθήσω μέσα στον Αύγουστο.

Co-washing
Μέσα στις διακοπές, με το καθημερινό λούσιμο, τα μαλλιά μου συνήθως αφυδατώνονται πολύ. Έτσι, αποφάσισα να ξεκινήσω το Co-washing και δεν υπήρχε καλύτερη περίοδος για να δω αν μπορώ να συνεχίσω και να κάνω συνήθεια αυτό το trend περιποίησης. Δυστυχώς, επειδή ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής και λόγω capital controls, δεν πρόλαβα να παραγγείλω για να δοκιμάσω ένα από τα ειδικά προϊόντα για co-wash έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσω τη διαδικασία με ένα απλό conditioner και φυσικά αποχωρίστηκα την πετσέτα και την αντικατέστησα με ένα παλιό βαμβακερό T-shirt. Μια φορά την εβδομάδα βέβαια για να καθαρίζονται τα μαλλιά και το τριχωτό χρησιμοποιούσα κανονικά ένα απαλό σαμπουάν χωρίς SLS. Τα πρώτα δείγματα μπορώ να πω με εντυπωσίασαν τόσο που σίγουρα θα υιοθετήσω τη συνήθεια του co-washing με κάποιο ειδικό προϊόν. Αν έχετε κάποια εμπειρία και μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο cleansing conditioner αφήστε μου σχόλιο, θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα!


TheBalm Mary-Lou Manizer powder and Benefit High Beam
TheBalm Mary-Lou Manizer powder and Benefit High Beam

Strobing
Η νέα τάση στο μακιγιάζ που μας έχει ξετρελάνει δεν είναι άλλη από το Strobing. Είμαι σίγουρη ότι έχετε διαβάσει άπειρα σχετικά άρθρα και έχετε δει άπειρα βιντεάκια με tutorials για να πετύχετε το ιδιαίτερα όμορφο αποτέλεσμα του strobing. Με τα all-time-favorites προϊόντα, την πούδρα Mary-Lou Manizer από TheBalm ή το υγρό highlighter High Beam της Benefit και το απαραίτητο και αγαπημένο εργαλείο Setting Brush από Real Techniques "στρομπάρω" σε καθημερινή βάση, προσθέτω λίγο ρουζ, ένα ενυδατικό balm και είμαι έτοιμη στο λεπτό. Όταν βιάζεσαι δεν υπάρχει καλύτερο!!!

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Αύγουστο. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Περιμένω τα σχόλια σας!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου