Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

May Beautytestbox - My precious!!!


Αν και άργησε λίγο ήταν υπέροχο όπως πάντα. Τα προϊόντα του ήταν ένα και ένα! Το άρωμα του εκπληκτικό! Μιλάω φυσικά για το Beautytestbox Μαΐου. Μου το έφερε ένας κούριερ, ντυμένος ναύτης. Ήταν τέτοια η χαρά μου, που μου ήρθε αυθόρμητα να τον φιλήσω!

May Beautytestbox
Sailor at the Sun (Yannis Tsarouchis)

Είναι πλέον γνωστό σε όλες μας το συνδρομητικό κουτάκι Beautytestbox με προϊόντα από αναγνωρισμένες μάρκες καλλυντικών. Με έχει συνεπάρει τόσο πολύ η δυνατότητα που μου δίνει να δοκιμάζω προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ πριν τα αγοράσω, από εταιρείες πολλές φορές άγνωστες ή δυσεύρετες στην ελληνική αγορά. Έχει περάσει ένας χρόνος και ο ενθουσιασμός παραμένει, μπορώ να πω ότι γίνεται όλο και μεγαλύτερος γιατί πραγματικά η βελτίωση του κουτιού, όσον αφορά στα προϊόντα, στις μάρκες και στις επιλογές με βάση το προσωπικό προφίλ του καθενός, είναι θεαματική. Ό,τι δοκιμάσεις και σου αρέσει, μπορείς μετά να το αγοράσεις από το online shop και μάλιστα με δωρεάν μεταφορικά.

May Beautytestbox products
May Beautytestbox
Πάμε λοιπόν να δούμε τι είχε το δικό μου κουτάκι:
  • ADEN COSMETICS Nail Treatment 11ml/10,50€. Μια θεραπεία που τουλάχιστον τα δικά μου νύχια την χρειάζονται απόλυτα αφού τα βάφω συνέχεια. Θα την χρησιμοποιήσω και σαν βάση κάτω από το βερνίκι για να μην κιτρινίζουν.
  • AVON Limited Edition Αρωμα 30 ml/35,60€. Συλλεκτική συσκευασία αρώματος σε spray της Avon. Επειδή είναι EDP κρατάει πολύ οπότε βάζω ελάχιστο και κρατάει όλη μέρα.
  • STEAMCREAM Ενυδατική κρέμα 75 ml/19,50€ (Genes). Είχα εντυπωσιαστεί όταν είδα για πρώτη φορά τις πανέμορφες συσκευασίες της Steamcream και ευχόμουν να υπήρχε μια από αυτές στο κουτάκι μου. Ευτυχώς ήμουν τυχερή! Steamcream σε κουτάκι ντυμένο στα τζιν!!! Ανυπομονώ να την δοκιμάσω και σύντομα θα κάνω και review.
  • REN Skincare Moroccan Rose Otto Bath Oil 110ml/37,00€. Αχ, τι φανταστικά που μυρίζει! Ένα λαδάκι για χαλαρωτικό μπάνιο με μαροκινό λάδι τριαντάφυλλου ιδανικό για να θρέψει το δέρμα αφήνοντάς το ελαφρά αρωματισμένο. Είμαι σίγουρη ότι θα το αγαπήσω.
    μαροκινό λάδι τριαντάφυλλου ( Rose Otto Oil) ιδανικό για να θρέψει το δέρμα αφήνοντάς το ελαφρά αρωματισμένο με τριαντάφυλλα - See more at: http://www.beautytestbox.com/ren-scincare-moroccan-rose-otoo-bath-oil-110ml#sthash.TouQQ1US.dpuf
    μαροκινό λάδι τριαντάφυλλου ( Rose Otto Oil) ιδανικό για να θρέψει το δέρμα αφήνοντάς το ελαφρά αρωματισμένο με τριαντάφυλλα - See more at: http://www.beautytestbox.com/ren-scincare-moroccan-rose-otoo-bath-oil-110ml#sthash.TouQQ1US.dpuf
    μαροκινό λάδι τριαντάφυλλου ( Rose Otto Oil) ιδανικό για να θρέψει το δέρμα αφήνοντάς το ελαφρά αρωματισμένο με τριαντάφυλλα - See more at: http://www.beautytestbox.com/ren-scincare-moroccan-rose-otoo-bath-oil-110ml#sthash.TouQQ1US.dpuf
    μαροκινό λάδι τριαντάφυλλου ( Rose Otto Oil) ιδανικό για να θρέψει το δέρμα αφήνοντάς το ελαφρά αρωματισμένο με τριαντάφυλλα - See more at: http://www.beautytestbox.com/ren-scincare-moroccan-rose-otoo-bath-oil-110ml#sthash.TouQQ1US.dpuf
  • FARDEL Pro Make up Powder 3 σε 1 4gr/18,50. Είναι μάλλον το προϊόν που με ενθουσίασε λιγότερο από τα υπόλοιπα, απλά και μόνο γιατί τελευταία έχω γεμίσει το νεσεσέρ με ιριδίζουσες πούδρες, τη Cindy, τη Mary Lou και κάποιες άλλες. Όμως θα την δοκιμάσω σαν σκιά γιατί μου δίνει την εντύπωση ότι έχει πιο έντονο χρωματικό αποτέλεσμα στο μάτι από αυτό που δίνουν οι πούδρες της ΤheBalm.
Τέλος, εκτός από το κουτί, είχα παραγγείλει και ένα ακόμα βερνίκι νυχιών της πολυαγαπημένης μου Jessica στην απόχρωση Nature's Fairy, ένα γλυκό μώβ που θα πηγαίνει τέλεια στα νύχια των ποδιών μου τώρα το καλοκαίρι.

Αυτό ήταν το κουτάκι μου. Ελπίζω να είμαι τυχερή και τον επόμενο μήνα!!!


3 σχόλια:

  1. Zήλεψααααα την steamcream και το Ren!!!Μεγειάααα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο και το δικό σου κουτί, την Steam Cream θα την λατρεψεις ειμαι σιγουρη!
    φιλια
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο άπαιχτη παρουσίαση αλλά και υπέροχο κουτάκι!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή