Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Summer at last!!!

Έλεγα πως δε θα έρθει αυτό το καλοκαίρι ποτέ! Να έχει φτάσει ο Ιούνιος και ακόμα να φοράω κλειστά παπούτσια, να έχω ομπρέλα μέσα στην τσάντα μου, να κοιμάμαι με κλειστά παράθυρα και να μη μπορώ να πάω στην παραλία ούτε καν για ηλιοθεραπεία!!! Δεν είναι δυνατόν, τα νεύρα μου κουρέλια!!!

Ευτυχώς όμως το καλοκαιράκι ήρθε, η θερμοκρασία ανέβηκε και επιτέλους κατάφερα να κάνω το πρώτο μου μπάνιο! Φόρεσα το μαγιουδάκι μου, γέμισα την τσάντα μου με αντηλιακά, την πετσέτα μου και ένα ωραίο βιβλίο και ξεκίνησα για παραλία! Το είχα τόσο ανάγκη υστέρα από μια πολύ κουραστική εβδομάδα στη δουλειά.

Sun protection for face, body, hair, lips
My sun protection
Πρώτη μέρα στη θάλασσα!!! Οι υψηλοί δείκτες προστασίας άκρως απαραίτητοι, ανεξάρτητα από τις αντοχές και τον χρωματικό τόνο κάθε επιδερμίδας. Επίσης, εκτός από το πρόσωπο και το σώμα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τα χείλια και μαλλιά μας.

Τα προϊόντα που με συνόδεψαν στην πρώτη μου επαφή με τον καλοκαιρινό ήλιο, ήταν:
  • ROC soleil protection 2in1, για διόρθωση και αποφυγή των καφέ κηλίδων με SPF 50+, για το πρόσωπο,
  • ROC soleil protection quenching spray lotion 24h moisture με SPF 30, για το σώμα,
  • Fresh Line Hephaestus Low protection shimmering bronzing butter, με SPF 10 (λόγω χαμηλού δείκτη είναι νωρίς για να το χρησιμοποιώ, αλλά μου αρέσει πάρα πολύ και το απλώνω στα πόδια),
  • Phyto Plage protective sun oil for ultra dry & damaged hair, για τα μαλλιά,
  • Liposan vitamin shake με SPF 10 για τα χείλια.

Εσείς σε ποια προϊόντα εμπιστεύεστε την αντηλιακή σας προστασία;
Καλό μας καλοκαίρι λοιπόν και καλές βουτιές!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου