Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Just Another Mani(c) Sunday - Flowerista Act 3, The Show

Γεια σας όμορφες! Τι μου κάνετε; Γυρίσατε από τις παραλίες;  Εγώ μόλις επέστρεψα και αποφάσισα να κλείσω το έργο Flowerista με το τρίτο μέρος που περιέχει τις φωτογραφίες των νικητριών του διαγωνισμού με τα βερνίκια της Essie από τη συλλογή Flowerista (δείτε το πρώτο μέρος εδώ και το δεύτερο εδώ).

Πάμε λοιπόν να δούμε όμορφα χεράκια διακοσμημένα με τα υπέροχα βερνίκια της Essie.

Πρώτη μου έστειλε τη φωτογραφία της η Μαρία την οποία και ευχαριστώ πολύ. Η Μαρία φοράει στη φωτογραφία το Βlossom Dandy, ένα γαλάζιο χρώμα με λίγο από μέντα, που είναι πολύ ιδιαίτερο και που πιστεύω ότι θα δείχνει ακόμα πιο τέλειο σε μαυρισμένο δέρμα. Αν και από την ανοιξιάτικη συλλογή, φαίνεται τόσο καλοκαιρινό!!!


Essie Blossom Dandy
Essie Blossom Dandy, photo by Maria Morfopoulou


Δεύτερη, μου έστειλε τη φωτογραφία της η Βάσω και χαίρομαι πολύ που της άρεσε τόσο πολύ το βερνίκι. Η Βάσω φοράει στη φωτογραφία το Garden Variety, ένα σκούρο γαλαζοπράσινο χρώμα που είμαι σίγουρη ότι θα φαίνεται τέλειο και στα πόδια τώρα το καλοκαίρι! Σ' ευχαριστώ πολύ Βάσω!!!


Essie Garden Variety
Essie Garden Variety, photo by Vaso Theodorakopoulou

Δυστυχώς, η τρίτη νικήτρια δεν μου έχει στείλει κάποια φωτογραφία, ίσως και με τα διάφορα γεγονότα που όλους μας απασχολούν να το ξέχασε. Δεν πειράζει, εδώ ο κόσμος καίγεται (στην κυριολεξία, αν κρίνω από τα πρόσφατα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας αλλά και τις φωτιές σε όλη την Ελλάδα) και εσύ ασχολείσαι με βερνίκια;

Μην απομακρύνεστε, σήμερα θα ανεβάσω και άλλη μια ανάρτηση με νέο σούπερ διαγωνισμό, έτσι για να ξεφύγουμε λίγο!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου