Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Beauty Favorites of 2021

Γεια σας, γεια σας και ευτυχισμένο το 2022 με υγεία! Αν και η χρονιά ξεκίνησε κάπως δυσοίωνα, είμαι αισιόδοξη και έχω την αίσθηση ότι θα ξεπεράσουμε σύντομα αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Ξεκινάω με ανεβασμένη διάθεση να ξαναγράφω στο blog και αφιερώνω την πρώτη ανάρτηση της χρονιάς στα προϊόντα ομορφιάς που ξεχώρισα τη χρονιά που πέρασε.

Beauty Favorites of 2021
Beauty Favorites of 2021

  • All-Time Favorites 

Ας πάμε πρώτα στα all-time favorites, τα προϊόντα δηλαδή που ποτέ δεν λείπουν από το μπάνιο μου. Αν και έχω δοκιμάσει πολλά, δεν έχω βρει καλύτερο καθαριστικό νεράκι από το Sensibio H2O Micelle Solution της Bioderma, αξία σταθερή χρόνια τώρα. 

Χειμώνα-καλοκαίρι το Huile Prodigieuse της Nuxe παρέχει πλούσια ενυδάτωση στο σώμα και φίνο και διακριτικό άρωμα, άλλοτε το Neroli που κυκλοφόρησε πρόσφατα, άλλοτε το Florale που κυκλοφόρησε πριν από δυο χρόνια και άλλοτε το original που είναι το αγαπημένο μου κυρίως το καλοκαίρι. 

All-Time Beauty Favorites
All-Time Beauty Favorites

Επίσης, το Skin Food της Weleda, είναι μια πολυχρηστική κρέμα που λατρεύω γιατί κάνει τα πέλματα μου απαλά σα μωρουδιακά. 

Τέλος, η κρέμα για μπούκλες της Sunsilk αλλά και το Τexturizer της Sebastian Proffessional είναι τα μοναδικά προϊόντα styling που εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια για τα σπαστά μαλλιά μου.


  • Favorite Suncare

Η αγαπημένη μου αντηλιακή για το 2021 ήταν η αντηλιακή Heliocare 360 Gel Oil-Free Dry Touch SPF50, μια κρέμα που είχα δοκιμάσει πριν από πολλά χρόνια και σκέφτηκα να την ξαναδοκιμάσω στη νέα της σύνθεση. Είναι ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες καθώς δίνει ένα ματ τελείωμα, είναι ανάλαφρη, δεν έχει καθόλου λευκή χροιά και έχει ένα πολύ διακριτικό, ευχάριστο άρωμα. 

Favorite Suncare of 2021
Favorite Suncare of 2021

Τις μέρες βέβαια που η επιδερμίδα μου ήταν σε άσχημη κατάσταση και είχε ανάγκη από extra ενυδάτωση, χρησιμοποιούσα την κρέμα Cicaplast Baume B5 με SPF50 της La roche-posay, η οποία αποδείχτηκε σωτήρια, αν και όχι τόσο εύκολη στο συνδυασμό της με makeup και άλλα προϊόντα. 


  • Favorite Body Care

Φέτος, παραδόθηκα αμαχητί στη γοητεία του Dry Brushing. Μια συνήθεια που σίγουρα πρέπει να αποκτήσετε γιατί είναι πάρα πολλά τα οφέλη της. Με το Body Detox Skin brush της Elemis, σε στεγνό δέρμα, κάθε βράδυ επί 5-10 λεπτά, με κινήσεις από κάτω προς τα πάνω, κατάφερα να δω σημαντική βελτίωση στην υφή του δέρματος μου, ιδιαίτερα στους γλουτούς. 

Favorite Body Care of 2021
Favorite Body Care of 2021

Η ιεροτελεστία συνεχίζεται με το Cellutox Active Body Oil της Elemis, με μασάζ χρησιμοποιώντας τα αγαπημένα μου gadgets, τα βεντουζάκια της Cellu Cup, που βοηθούν ακόμα περισσότερο στη λείανση του δέρματος στους μηρούς στα γόνατα, στην κοιλιά και στα μπράτσα. 

Τέλος, η περιποίηση του σώματος ολοκληρώνεται με μια καλή ενυδατική λοσιόν. Το χειμώνα μου άρεσε πολύ η Τransforming Βody Lotion της Ameliorate (σας έχω μιλήσει αναλυτικότερα για αυτήν εδώ), ενώ το καλοκαίρι και για διατήρηση του μαυρίσματος προτίμησα την Tan Prolonging After-Sun Lotion της Caudalie.


  • Favorite Hair Care

Ένα προϊόν για το οποίο είχα ακούσει τα καλύτερα αλλά δεν είχε τύχει να δοκιμάσω, έφτασε φέτος επιτέλους στα χέρια μου και ένα μόνο έχω να πω: WOW! To Dream Coat Supernatural Spray της Color Wow  είναι πράγματι ένα ονειρεμένο προϊόν το οποίο ενεργοποιείται με τη θερμότητα, είτε από πιστολάκι, είτε από σίδερο μαλλιών. Η λάμψη που έχουν τα μαλλιά μετά τη χρήση είναι εξωπραγματική και κρατάει για 2-3 λουσίματα. Απίστευτο αλλά αληθινό!

Favorite Hair Care of 2021
Favorite Hair Care of 2021

  • Favorite Serum/Treatments

Και πάμε στην περιποίηση προσώπου! Πολλά προϊόντα δοκίμασα φέτος, λίγα αγάπησα. Από σέρουμ με ενεργά συστατικά, ξεχώρισα το Clarity Peptides της Medik8, ένα σέρουμ με 10% Νiacinamide και πεπτίδια, με διαφορά το καλύτερο σέρουμ με νιασιναμίδη που έχω δοκιμάσει. 

Επίσης, το T.L.C. Framboos Glycolic Night Serum της Drunk Elephant (σας έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ), αλλά και το Liquid Gold της Alpha H ήταν οι δυο αγαπημένες μου θεραπείες με AHA/BHA που χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά τους χειμερινούς μήνες. 

Favorite Serum/Treatments of 2021
Favorite Serum/Treatments of 2021

Η ανακάλυψη της χρονιάς βέβαια, ήταν για μένα το Super Glow της Tan-Luxe, ένα σέρουμ με υαλουρονικό οξύ που έχει ταυτόχρονα και ιδιότητες self-tan. Ειδικά τώρα το χειμώνα που έχει φύγει το μαύρισμα, είναι το ιδανικό προϊόν για να δώσεις λίγη λάμψη και ένα υγιές χρώμα στο πρόσωπο σου.


  • Favorite Masks

Από μάσκες/θεραπείες, μια θεραπεία λάμψης που χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα, το T.L.C Sukari Babyfacial της Drunk Elephant με ενισχυμένη δόση AHA/BHA, βοήθησε πάρα πολύ στην λείανση των μεγάλων πόρων και στο σβήσιμο των δυσχρωμιών από την καλοκαιρινή ηλιοθεραπεία. 

Favorite Masks of 2021
Favorite Masks of 2021

Η Watermelon Glow Sleeping Mask της Glow Recipe ήταν επίσης μια πολύ ανάλαφρη ενυδατική μάσκα, με υαλουρονικό οξύ και χαμηλή περιεκτικότητα σε AHA, που χρησιμοποιούσα σχεδόν μέρα παρά μέρα στη θέση της κρέμας νυκτός και μου άρεσε πολύ το λαμπερό αποτέλεσμα που έβλεπα την επόμενη μέρα.


  • Favorite Face/Eye Creams

Από κρέμες προσώπου, αγαπημένη ενυδατική, η κρέμα Ceramidin της Dr Jart+ με κεραμίδια. Αν και αρκετά παχύρρευστη, δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και δεν είναι καθόλου βαριά. Εντυπωσιάστηκα τόσο που δοκίμασα και την Ceramidin Eye Cream με εξίσου αποτελεσματική δράση. 

Favorite Face/Eye Creams of 2021
Favorite Face/Eye Creams of 2021

  • Favorite Face Oils

Τέλος, από έλαια προσώπου, τα αγαπημένα JUNO Antioxidant+Superfood και U.F.O. Ultra-Clarifying της Sunday Riley, το JUNO με αντιοξειδωτικά και το U.F.O. με σαλικυλικό οξύ, ήταν τα έλαια που μου άρεσαν περισσότερο τη χρονιά που μας πέρασε. 

Favorite Face Oils of 2021
Favorite Face Oils of 2021

Η τελευταία προσθήκη στη ρουτίνα μου ήταν ένα έλαιο που από καιρό ήθελα να δοκιμάσω γιατί είχα ακούσει τα καλύτερα για το βασικό του συστατικό. Από την Garden of Wisdom (GOW), το 100% Pure Prickly Pear Seed Oil είναι ένα από τα καλύτερα έλαια προσώπου που έχω δοκιμάσει. Με τις ευεργετικές ιδιότητες του φραγκόσυκου αλλά και με μια ανάλαφρη σύσταση που δε βαραίνει καθόλου το πρόσωπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα από όλες τις επιδερμίδες και κάτω από το μακιγιάζ χωρίς να βγάλει καθόλου λιπαρότητα.


  • Favorite Make Up Products

Μια πονεμένη ιστορία αυτή με τα προϊόντα μακιγιάζ! Λόγω της πανδημίας και της συνεχούς τηλεργασίας, βλέπω τα προϊόντα μακιγιάζ να μαραζώνουν στα νεσεσέρ μου και κατά συνέπεια, κάποια να δείχνουν έτοιμα προς απόσυρση, ειδικά τα προϊόντα χειλιών. 

Το καλοκαίρι ευτυχώς, στις διακοπές, χρησιμοποίησα αρκετά κραγιόν, με αγαπημένο το Rosecliff της Nars, το Pillow Talk της Charlotte Tilbury και φυσικά το all-time classic Velvet Teddy της Mac.

Favorite Lipsticks of 2021
Favorite Lipsticks of 2021


Επιστρέφοντας όμως στη δουλειά και με μόνιμη χρήση μάσκας, τα μόνα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιώ πλέον εδώ και μερικούς μήνες είναι το μολύβι φρυδιών, η μάσκαρα, το ρουζ και το highlighter. Αγαπημένη μάσκαρα για το 2021 ήταν η Lash Sensational Sky High της Maybelline με εξαιρετικό αποτέλεσμα, τόσο σε μήκος όσο και σε όγκο και τέλειο βουρτσάκι. 

Αγαπημένο ρουζ, το Rosy Glow της Dior Backstage, ένα υπέροχο ρουζ που ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες και δίνει ένα ροδαλό χρώμα υγείας στο πρόσωπο. 

Favorite Make Up Products of 2021
Favorite Make Up Products of 2021


Αγαπημένο highlighter το Beauty Light Wand της Charlotte Tilbury στην απόχρωση Spotlight, ένα highlighter σε υγρή μορφή με πολύ πρακτική συσκευασία με σφουγγαράκι για εύκολη εφαρμογή στα ζυγωματικά και στο κόκαλο κάτω από τα φρύδια. 

Τέλος, αγαπημένο προϊόν για τα φρύδια, άλλο ένα ακόμα all-time favorite από Anastasia Beverly Hills, το Brow Definer για το οποίο έχω μιλήσει σε πολύ παλαιότερη ανάρτηση (δες εδώ).

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα προϊόντα του 2021. Αν κατάφερες να φτάσεις ως το τέλος της ανάρτησης, θα ήθελα να διαβάσω στα σχόλια ένα από τα δικά σου αγαπημένα για αυτή τη χρονιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου