Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Just Another Mani(c) Sunday - s01e02

Άλλο ένα μελαγχολικό Κυριακάτικο βράδυ έφτασε. Τις περισσότερες Κυριακές, μόλις πέφτει ο ήλιος, με πιάνει μια κατάθλιψη, ένα σφίξιμο στο στομάχι, δεν ξέρω γιατί. Λέτε να φταίει το ότι αύριο είναι Δευτέρα; Λέτε να φταίει το ότι αύριο πρέπει να σηκωθώ νωρίς για να πάω στη δουλειά;

Ήρθε όμως η ώρα και για το καθιερωμένο mani της εβδομάδας! Αυτή την φορά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μια αγαπημένη απόχρωση, ένα nude χρώμα που είναι διακριτικό και πηγαίνει με τα πάντα.


Radiant professionel lasting shine nail color, no 175
Radiant professionel lasting shine nail color, no 175

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι τα παρακάτω:

  • Essence protecting base coat. Η essence έχει πολλές βάσεις νυχιών, η συγκεκριμένη υπόσχεται προστασία από το κιτρίνισμα που μπορεί να προκαλέσουν οι συνεχείς βαφές.
  • Radiant professionel lasting shine nail color, no 175. Έχω ξαναμιλήσει για την αγάπη μου στα προϊόντα Radiant. Τα συγκεκριμένα βερνίκια τα λατρεύω γιατί κρατάνε άνετα 5 μέρες χωρίς να ξεφτίσουν οι άκρες, με λίγη περισσότερη προσοχή μάλιστα βγάζουν εύκολα την εβδομάδα.
  • Radiant professionel top coat. Για περισσότερη διάρκεια στο χρώμα και extra λάμψη, περνάω και ένα στρώμα από αυτό το top coat. Επαναλαμβάνω ένα πέρασμα την τρίτη μέρα.
  • Essence nail polish corrector pencil. Επειδή δεν είμαι επαγγελματίας στο μανικιούρ και το χέρι μου δεν είναι πολύ σταθερό, έχω βρει σωτήριο αυτό το gadget που διορθώνει κάθε ατέλεια από βερνίκι που έχει ξεφύγει πάνω στο δέρμα γύρω από το νύχι.

Manicure with Radiant and Essence products
Radiant top coat and nail polish (no. 175), Essence base coat and corrector pencil

Αυτά από μένα! Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μανικιούρ. Αν έχετε κάποιες άλλες πρότασεις για nude mani, θα ήθελα πολύ να τις δω.
Φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλους!!!



2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο και διακριτικό το αποτέλεσμα! Αυτό το διορθωτικό το θέλω και εγώ! Την θλίψη της Κυριακής οταν νυχτώνει την αντιμετωπίζω και εγώ από μικρό παιδί και προσπαθώ να κάνω όμορφα πράγματα και όμορφες σκέψεις για να την διώχνω μακριά, όσο αυτό είναι δυνατόν. Φιλάκια κοριτσάκι μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Μαρτινάκι! Το διορθωτικό είναι πολύ καλό, να το πάρεις. Φιλιά!!!

      Διαγραφή