Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Just Another Mani(c) Sunday - s01e03

Άλλη μια εβδομάδα φτάνει στο τέλος της! Εχθές, το Σάββατο το πέρασα πολύ τεμπέλικα, με cocooning και beauté, κάτι που είχα να κάνω καιρό. Σήμερα, Κυριακή, ξύπνησα χαρούμενη γιατί είχα αφιερώσει μια ολόκληρη μέρα στη φροντίδα του εαυτού μου που είχα παραμελήσει αρκετά λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας. Και για να τελειώσει ακόμα πιο όμορφα αυτό το Σαββατοκύριακο, έκανα και το παραδοσιακό mani της Κυριακής. Τώρα είμαι έτοιμη για να ξεκινήσει η εβδομάδα και ο μήνας!!!



Estee Lauder nail polish in Molten Lava
Estee Lauder nail polish in Molten Lava


Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα για το mani της εβδομάδας είναι τα παρακάτω:
  • Essence Studio Nails Ultra Nail Repair. Είναι μια υπέροχη βάση που μπορείς να την χρησιμοποιήσεις και μόνη της.
  • Estee Lauder Pure Color in Molten Lava. Ένα από τα πιο παράξενα χρώματα που έχω δοκιμάσει γιατί ανάλογα με το φωτισμό διακρίνεις δύο χρώματα, το γκρι και το μελιτζανί. Παράλληλα, το χρώμα είναι εμπλουτισμένο με χάλκινα shimmers. Φανταστικό!!!
  • Radiant Professionel top coat. Αγαπημένο top coat, το χρησιμοποιώ συνέχεια και είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη διάρκεια και τη λάμψη που δίνει στα νύχια μου.



This week's mani with products from Estee Lauder, Essence and Radiant
Essence ultra nail repair, Estee Lauder in Molten Lava and Radiant top coat

Αυτά από μένα. Σας εύχομαι καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου