Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Review - How hot is Hot Mama!?

Μια από τις πιο ευχάριστες στιγμές της ημέρας είναι για μένα η στιγμή που χρησιμοποιώ κάποιο αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ, κοιτάζω τον εαυτόν μου στον καθρέφτη και τον βλέπω πιο όμορφο, πιο λαμπερό. Ακόμα και αν αυτό είναι μια ψευδαίσθηση, σίγουρα με κάνει να νιώθω καλύτερα και μου ανεβάζει την αυτοπεποίθηση. Ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα λοιπόν, που λατρεύω και χρησιμοποιώ συνέχεια είναι η Hot Mama! από την εταιρεία The Balm.   

Hot Mama! by The Balm
Hot Mama! by The Balm

Σε ένα παλιότερο post είχα κάνει review σε μια άλλη Μama την Sexy Mama (δες εδώ), μια πούδρα που ανήκει και αυτή στις αγαπημένες μου. Η εταιρεία The Balm δίνει μεγάλη σημασία στη συσκευασία των προϊόντων της και, όπως η Sexy Mama, έτσι και η Hot Mama έχει μια υπέροχη retro συσκευασία. Σε πόσα καλλυντικά μπορείτε να βρείτε μια Hot Mama να ποζάρει κουνώντας τις μαράκες της;;;


Hot Mama! color show
Hot Mama! color show

Ανοίγοντας το κουτάκι που κλείνει με μαγνήτη βλέπεις αμέσως ότι αυτή η Hot Mama θα σου κάνει παρέα για αρκετό καιρό. Με 7 g προϊόντος και με μια φοβερή σύνθεση που δεν επιτρέπει στο προϊόν να σκονιάζει όταν απλώνεις πάνω του το πινέλο, ξέρεις ότι τα 16,6 € (στο Βeautytestbox) που έδωσες για να την αγοράσεις, είναι πολύ καλή ευκαιρία. Επίσης, δεν περιέχει parabens και είναι cruelty-free.


Hot Mama! swatch
Hot Mama! swatch

Το χρώμα της Hot Mama είναι ένα ζεστό ροζ-κοραλί που βγάζει στο φως κάποιους χρυσούς τόνους. Είναι ιδανικό προϊόν για ένα καθημερινό, φυσικό, μακιγιάζ, περισσότερο καλοκαιρινό, αλλά εμένα μου αρέσει να τη χρησιμοποιώ και το χειμώνα. Σου δίνει ένα διακριτικό χρώμα στα μάγουλα και μια φυσική λάμψη, χωρίς να υπερβάλλει στο shimmer. Πολλές bloggers την θεωρούν ένα από τα καλύτερα dupes ενός must-have ρουζ, του Orgasm της Nars, ενός προϊόντος που ανήκει κι αυτό στη wishlist μου.

Εκτός από τα μάγουλα, χρησιμοποιείται το ίδιο αποτελεσματικά στα βλέφαρα, σαν σκιά. Είναι κάποιες μέρες, όταν βαριέμαι ή βιάζομαι, που βάζω λίγη Hot Mama στα μάτια και λίγη στα μάγουλα, μια μάσκαρα, ένα lip balm και φεύγω. Κοιτώντας τον εαυτό μου στον καθρέπτη, κατά τη διάρκεια της μέρας, διακρίνω ότι αυτή η λάμψη και το χρώμα υγείας που μου δίνει η Hot Mama, μένει πάνω μου για αρκετές ώρες.

Πραγματικά, όσο και αν ψάξω, δε μπορώ να βρω κάτι αρνητικό για αυτό το προϊόν. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να πω κάτι αρνητικό, θα επισήμανα, όπως και στη sexy mama, το γεγονός ότι η συσκευασία δε συνοδεύεται από ένα μικρό πινέλο.

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου